Mooi bank aangeschaft. De rest van het assortiment vonden we wat minder aansluiten op onze stijl

Prettig geholpen. Snelle en professionele levering.

Wij hebben de service van Tase Wonen als heel prettig ervaren. De medewerkers namen de tijd voor ons en dachten goed mee.

Er werd uitleg gegeven over de producten en de materialen. Tips meegekregen hoe je het beste met de producten om kunt gaan. Heel fijn!

Tol

Het bed werd netjes bezorgd en in elkaar gezet, goeie service!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Bij de aankoop in de winkel aankoop werd verteld 6 a 8 weken levertijd, wij hebben er 3 maanden op moeten wachten.
Het zou klantvriendelijk zijn om na die 8 weken zelf de klant te benaderen...
Het zou klantvriendelijk zijn om na die 8 weken zelf de klant te benaderen en informeren dan dat de klant het zelf ie moet doen.

Prima geholpen in de winkel met veel uitleg.

Kennis van zaken

De bank in de fabriek laten impregneren zodat je thuis niet met spuitbussen aan de gang hoeft.

Zeilstra

Medewerkers zijn uitermate vriendelijk en deskundig

Vriendelijkheid, deskundigheid, assortiment en levertijden

wessels

Vriendelijk ontvangen en nemen tijd voor je

vriendelijkheid

misschien kopje koffie of iets dergelijks aanbieden

Wij zijn zeer tevreden over Tase Wonen & Slapen, zowel de service in de winkel (Erik) als de aflevering thuis is goed en vakkundig gedaan .

Van aankoop tot aflevering TOP

henk bakker

Bijzonder prettig

klantvriendelijkheid en meedenken.

65 euro transportkosten betalen voor levering showroom artikel vind ik niet van deze tijd en niet passen bij Tase wonen!

Een uitnodigende ontvangst en geen opdringerige verkoper,maar een geduldig persoon die de bezoeker de ruimte geeft om eerst ruimschoots rond te kijken.

GEEN opdringerigheid.Geduld naar de bezoeker.

Luisteren naar de wensen/ideeƫn van de bezoeker door enkele verkopers nog te verbeteren.