Fred Julio

Fijne winkel, fijn contact!

contact, rust en mooie meubelen (al kan dat ook aan mijn "mood" te wijten zijn).

Periode tussen aankoop en levering wel erg stil. Ben na de afgesproken 8 weken zelf maar in de mail gestapt :). Daarna heel snel teruggebeld en zelfs een afleverdatum kunnen afspreken. Periode tussen aankoop en levering wel erg stil. Ben na de afgesproken 8 weken zelf maar in de mail gestapt :). Daarna heel snel teruggebeld en zelfs een afleverdatum kunnen afspreken.
Verbeterpunt, ... we hadden de bank gekocht met bescherming. Bij aflevering moesten we de zittingen zelf nog eerst behandelen. 6 spuitbussen leeg spuiten op 6 zitplaatsen. Je wilt niet weten hoeveel stank, maar ook moeite dit kost. Lijkt me dat als het af van de leverancier komt, het voor een leverancier makkelijk in te regelen zou moeten zijn om dit machinaal te doen, waardoor ook mileu voorschriften als ventilering en overtollig spul -als mogelijk- wordt afgevoerd en hergebruikt.
Is echt enig minpuntje. Ook bezorgers erg vriendelijk en moesten ook nog iets aanpassen. Pas toen ze weg waren baalde ik dat ik niets had aangeboden of een fooi extra had gegeven.

Romke dijkstra

Goede contacten het duurde alleen erg lang voordat onze bank geleverd kon worden.
Maar daar konden jullie niets aan doen

voor dat we overgingen van plaatsen order is men eerst langs geweest of de bank wel ingehuist kon worden

gene

Plezierige verkoper, niet opdringerig, goed advies.

Goed, objectief advies

Nvt

Uitstekende service, vriendelijke en deskundige medewerkers.

Hulpvaardige verkoper die goed meedenkt, goede service, tijdige levering en keurige mensen die je aankopen komen installeren en brengen

Vakkennis, hulpvaardigheid, servicegericht

e roodenburg

Tase wonen is een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Zelfs al was er buiten de schuld van Tase wonen iets mis gegaan is er alles aan gedaan dit op de meest vriendelijke en zakelijke manier op... Tase wonen is een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Zelfs al was er buiten de schuld van Tase wonen iets mis gegaan is er alles aan gedaan dit op de meest vriendelijke en zakelijke manier op te lossen, hetgeen ook is gebeurd. wat het meest prettig was dat na afhaneling van de fout van de leverancier, ik werd gebeld om te informeren of alles was opgelost en in goede staat, dit kwam zeer professioneel over en vond ik erg prettig.

De zeer goed onderhouden kontakten durende de leveringsperiode, en klantgerichte vriendelijkke benadering van de klant.

heb ik eerlijk gezegd niet

Goed rustig geholpen bij aankoop bank

Mooie ruime winkel met voldoende keuze

Meedenken met de situatie voor de aankoop en NIET opdringen

Meedenken en eventueel iemand anders vragen die meer ervaring heeft.

Noem het positieve kritiek :) Er werd gezegd (met de aankoop) dat de bank moest worden ingespoten met een goedje en dat je dat dan zelf moest doen. Heb toen gevraagd of zij dan wilde doen, maar daar... Noem het positieve kritiek :) Er werd gezegd (met de aankoop) dat de bank moest worden ingespoten met een goedje en dat je dat dan zelf moest doen. Heb toen gevraagd of zij dan wilde doen, maar daar waren jullie niet echt voor over te halen.
Ik heb het toen gevraagd aan de jongens tijdens het uitpakken van de bank. Ik zou het niet zo gedaan hebben zoals zij dat deden en ook omdat zij advies gaven om zeker een uur niet op de bank te zitten. En ook advies met wat te doen als er een vlek is.
Alle dank daarvoor.
Let op! Het advies om binnen dit te doen vind ik af te raden omdat het behoorlijk sterk ruikt en denk hierbij aan astmatische mensen

Ik denk dat dit echt een sterk punt is qua service.
De klant zal hierover goed te spreken zijn voor deze extra service wat in totaal maar 10 minuten duurde en zal dit doorvertellen dat je niets hoefde te doen voor iets wat je misschien zelf maar half gebakken zou doen. (zoals ik)

Een bankstel gekocht

veel keus

iets meer luisteren naar de klant en voldoende tijd nemen

Open vriendelijk en vakkundig wat wil je nog meer

Klantvriendelijke, helpen met oplossingen zoeken .