Peijters osinga

I Het is een nette winkel
Goed geholpen vriendelijk personeel

Heel erg blij met de nieuwe meubels.

Heel erg klantvriendelijk .

Geen, superleuk geholpen

Prettige sfeer en vriendelijke service.

Verkoper Erik Vestering heeft ons super geholpen.

Geen.

Over de aankoop vinden wij dat datgene wat wij gekocht hebben in de showroom, afwijkt van datgene wat is geleverd. Qua kleur én vormgeving.

Aandacht bij de aankoop

Meer info over bezorg/afleverstatus. Geen info over een vraag die bij de koop gesteld is.

Ik kwam de winkel binnen en een verkoper keek eerst waar ik ge-interesseerd in was en kwam daarna op mij af om me te helpen. Prettig.

Rustig helpen. Tijd nemen. Uitleg.

Néé,niet voor mij.

kat

GOEDE VOOR LICHTING

Alles wat je maar kan wensen

Erica

Heel prettig om te winkelen, goed advies en goede service

Klantvriendelijk, goede kwaliteit

Verbiesen

Vriendelijke verkopers die goed adviseren. Echter de levering van verschillende meubels ging moeizaam door toeleveranciers

Vriendelijk personeel, goed advies, ook alternatieven aandragen en trends. Plaatsing van de meubels ging ook keurig

Vervang de koffiemachine in de winkel, dat moet je je klanten niet willen aandoen. Maak een collageboek van klanten die meubels hebben afgenomen en toekomstige klanten ideeën kan geven, bijvoorbeeld... Vervang de koffiemachine in de winkel, dat moet je je klanten niet willen aandoen. Maak een collageboek van klanten die meubels hebben afgenomen en toekomstige klanten ideeën kan geven, bijvoorbeeld kleuren van muren, combinaties van andere meubels

Buiengewoon goed en vriendelijk geholpen

begrip en geduld inzake betalen, en tijdelijke opslag