Schilder

Prettige sfeer en zeer deskundig geholpen.

goed advies

s de boer

sevice

niet

Blind

In de showroom werd je goed geholpen. Personeel is behulpzaam en totaal niet opdringerig.

Korte uitleg bij binnenkomst en verder kan je zelf rustig kijken. Groot assortiment, sfeervol ingericht

A.Hagemann

Mooie zaak, prettige benadering, godde kennis.

Gedegen kennis van zaken

De klant blijven Informeren over de gemaakte afspraak wanneer deze verandert

C.Schilder

Rustig, niet opdringerig. Goed advies.

Goed advies. Prima levering

Van Vuure

Word direct opgemerkt, als je in de winkel loopt

Luitjes

We hebben onlangs een bankstel gekocht. Personeel is heel hulpvaardig en beslist niet opdringerig. De bank kwam binnen de beloofde termijn en ook de levering ging prima.

Vriendelijk, hulpvaardig, kennis van zaken.

Zou ik eerlijk gezegd niet weten

Zaat

Eettafel en stoelen gezocht en gevonden in Tase showroom, plezierig, geduldig en deskundig advies.

Zie hierboven

Saskia

Prima geholpen bij aankoop matras

- Prettig contact met verkoper, die alle tijd nam
- Veel bedden en matrassen aanwezig
- Prettig contact met verkoper, die alle tijd nam
- Veel bedden en matrassen aanwezig
- De verkoper adviseerde me een goedkoper matras dan die ik op het oog had, die was in mijn geval net zo goed, dat vond ik erg prettig en gaf veel vertrouwen

- Het matras wat ik uiteindelijk kocht (Pullman silverline stevig) had ik het liefst ook in 'normaal' uitgeprobeerd aangezien ik 63 kilo weeg en stevig wordt aanbevolen vanaf 80 kilo. Uiteindelijk... - Het matras wat ik uiteindelijk kocht (Pullman silverline stevig) had ik het liefst ook in 'normaal' uitgeprobeerd aangezien ik 63 kilo weeg en stevig wordt aanbevolen vanaf 80 kilo. Uiteindelijk toch de stevige genomen, maar ik had het een fijner idee gevonden als ik zeker had geweten dat die ook echt beter lag dan de 'normaal'.

Elwin Smit

Super