Zeer positief

De tijd nemen, meedenken, praktische tips

P.Somhorst

Zeer positief. Wij werden op een zeer prettige manier ontvangen en geholpen. Ook na een aantal van mijn opmerkingen werd hier zeer prettig op ingesprongen. Geen addertjes onder het gras en... Zeer positief. Wij werden op een zeer prettige manier ontvangen en geholpen. Ook na een aantal van mijn opmerkingen werd hier zeer prettig op ingesprongen. Geen addertjes onder het gras en duidelijke taal.

Afspraken nagekomen en goede kwaliteit afgeleverd.

Zeer goed, problemen zijn besproken en worden binnenkort opgelost

uitnodigende showroom met veel keuze en goede adviezen

Familie J. van der Marel

Prima ervaringen met dit bedrijf. Niet allen 'zeggen wat je doet', maar ook 'doen wat je zegt'. Planning namelijk vlekkenloos.

Professioneel advies. Wensen van de klant worden goed ten uitvoer gebracht. Uitstekende monteur. Elektricien en stucadoor leverden tevens vakwerk.

Rene van Westerhuizen

Zeer goed, meedenkend, komen afspraken na.

Verstand van zaken

Rien

Renovatie van bestaande keuken. Prima geadviseerd en uitstekend geinstalleerd. De installateur is een prima vakman.

Installatie door deskundig personeel

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Er wordt heel goed met je mee gedacht over de indeling en opstelling van de keuken.

Van Duijvenvoorde

Heel prettig en professioneel geholpen door de eigenaar en kundig geadviseerd. Voelde gelijk vertrouwd en geen push verkoop methode. Het overige personeel is ook heel vriendelijk en hulpvaardig... Heel prettig en professioneel geholpen door de eigenaar en kundig geadviseerd. Voelde gelijk vertrouwd en geen push verkoop methode. Het overige personeel is ook heel vriendelijk en hulpvaardig toen we later nog wat vragen hadden.

Mooi teken systeem zodat je gelijk kan zien wat je opstelling wordt en er wordt goed met je meegedacht. Service ook uitstekend toen bleek dat er door transport een frontje beschadigd was. Ee werd... Mooi teken systeem zodat je gelijk kan zien wat je opstelling wordt en er wordt goed met je meegedacht. Service ook uitstekend toen bleek dat er door transport een frontje beschadigd was. Ee werd direct een nieuwe besteld.

P van den Berg

Deskundig bedrijf, denkt mee.
vanaf het moment dat je een keuken "uitzoekt" tot aan de montage vakmanschap.
En vanaf het begin een duidelijk verhaal.

De wensen worden besproken. Bij Reddy keukens denken ze ook mee. En dat wordt ook besproken.
Zelfs bij het plaatsen een duidelijk verhaal.
Als klant weet je waar je aan toe bent.

Janny schaap

Wij werden geweldig geholpen,vakkundig eerlijk geheel naar onze eigen wens.
De plaatsing in een woord TOP,zo netjes,wij kunnen niet anders zeggen dan een dikke 10.

Eerlijk!!!!!!!
Vakkundig!'!,