Stephanie Buikstra

Erg goed

Er werd door de verkoopster goed mee gedacht

Anne Blankert

Goede ervaring, duidelijk advies

goed geluisterd naar onze wens

Angenita Brandt

Heel prettig

Fijne communicatie

Natasja Zwetsloot

Perfect

Ze voldoen aan je wensen, ook de monteurs leverde vakwek

Bob van Brussel

Flip heeft ons op een prettige manier van inhoudelijk advies voorzien, waarbij er meerdere opties binnen het door ons doorgegeven budget gepresenteerd werden.

Reddy luistert goed naar de mogelijk en onmogelijkheden binnen het gestelde budget en geeft daardoor een reeel beeld van de mogelijkheden. Dit combineren ze met prachtige kwaliteit keukens.

Hoppenbrouwer

Mensen in de winkel wisten precies wat wij wilden en konden ons prima advies geven over allen voor en nadelen waardoor wij gemakkelijk een keuze konden maken
Uiterst tevreden over zowel de...
Uiterst tevreden over zowel de mensen uit de winkel als de mensen die onze keuken kwamen plaatsen
De keuken zou geplaatst worden op 95 cm maar daardoor zou net het raam niet open kunnen de meneer die de keuken kwam plaatsen zag dit en overlegde wat we nu wilden we hebben besloten om de keuken 1,5/2 cm te laten zakken (want we zijn toch niet zo groot) en zo werd de keuken geplaatst en kon het raam gewoon open
Heel tevreden over alle mensen die super met ons meedenken

Top top en nog eens top

Gerda de Mooij

Goed geadviseerd in showroom , er werd mee gedacht en de groetjes installatie is ook door vakman gedaan.

Advies en zoeken naar mogelijkheden voor jouw wensen.

Thomas

Wij hebben een super goede ervaring gehad met Reddy Keukens Katwijk en zijn ontzettend blij met onze keuken.

De ontvangst bij Reddy was relaxed en ongedwongen. Niet opdringerig en de...

De ontvangst bij Reddy was relaxed en ongedwongen. Niet opdringerig en de netto prijzen waren een verademing ten opzichte van de meeste andere zaken (was eerst nog een beetje sceptisch, maar toen we offertes gingen vergelijken, bleek het goed te zitten).

Fijn en deskundig advies van Flip die met ons meedacht en goed kon adviseren. Fijn want wij hadden al een aardig plaatje in ons hoofd, maar bleken toch een paar apparaten op niet zo’n handige plek gezet te hebben. Door heel praktisch mee te denken is ons ontwerp verbeterd en nu we de keuken gebruiken, ben ik daar onwijs blij mee. De prijzen zijn helder, waardoor we ook open met elkaar de keuzes voor blad, apparaten en meubels konden afwegen om binnen ons budget te blijven. Wij hebben een hele hoge ruimte en wilden graag een extra hoge keuken. Flip dacht slim mee met het plaatsen van een extra rij bovenkasten boven de standaard hoge kasten. Dit was goedkoper dan diepe kasten en heeft ontzettend goed uitgepakt (die diepte heb je toch niet nodig op 2,5 meter hoogte en de monteur heeft ze in dezelfde lijn geplaatst met de rest, waardoor het er uit ziet als één muur van kasten).

Keuken werd heel netjes bezorgd door een verhuisbedrijf (slim), netjes en zorgvuldig. We werden enkele dagen van tevoren gebeld met de verwachtte aankomsttijd (was ook online te checken) en ze arriveerden volgens planning. Ze vonden het toch te riskant het grote blad over de verhuislift te vervoeren (te zwaar om veilig te draaien in de lucht), maar ze hadden binnen no time een hijskraan geregeld.

Erg tevreden met monteur Hans die kundig en zorgvuldig de keuken in elkaar heeft gezet. Een plank bleek een beetje beschadigd te zijn en heeft hij zo gemonteerd dat hij ‘m enkele weken later kon vervangen. Dit alles in goed overleg.

De keuken was bestemd voor ons nieuw te bouwen huis, dus toch even afwachten hoe dat uit zou pakken in het echt, maar wij zijn echt ontzettend blij. De keuken vormt het centrum van ons huis en is een mooie eyecatcher geworden. We krijgen er veel complimenten over en sinds de plaatsing hebben twee bevriende stellen ook een keuken bij Reddy gekocht!

Klantvriendelijkheid, deskundigheid en advies, denken in mogelijkheden, netto prijzen.

W. Beenakker

Niet alles is volgens wens verlopen

persoonlijke aandacht

Kleijn

Professioneel en vakkundig

Men neemt de tijd om je goed te adviseren