Guido Hecker

Prettig, sfeervol

Beste Guido,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!
Pronto...
Beste Guido,
Pronto Wonen Uden

Straten

Positief

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...
Beste klant,
Pronto Wonen Heerlen

Angela

Superfijn weer geholpen.

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review Angela.
Mooi om te lezen dat u weer superfijn geholpen bent door ons verkoopteam.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe...
Hartelijk bedankt voor uw mooie review Angela.
Mooi om te lezen dat u weer superfijn geholpen bent door ons verkoopteam.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe eetkamerstoelen.
Groetjes,
Team Pronto Wonen Helmond

Allard Slofstra

Kon rustig eerst rondlopen en kijken wat er precies was en zodra ik een vraag wilde stellen was er een medewerker om de hoek

Reactie Pronto Wonen:

Hartstikke bedankt voor het delen van jouw ervaring Allard!
Carlijn
Pronto Wonen Zwolle

Bakkerij van der Putten

Mooie winkel ,aardig personeel

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk bedankt voor jullie mooie review Hans en Jenny.
Fijn om te lezen dat u ons verkoopteam aardig vindt en onze winkel mooi.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe...
Hartelijk bedankt voor jullie mooie review Hans en Jenny.
Fijn om te lezen dat u ons verkoopteam aardig vindt en onze winkel mooi.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe stoelen.
Groetjes,
Team Pronto Wonen Helmond

ben

Netjes geholpen-goede uitleg-vriendelijk

Beste Ben,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe fauteuil!
Pronto...
Beste Ben,
Pronto Wonen Den Bosch

Pronto wonen Helmond

Hierbij wil ik mijn reviews die ik laatst geschreven heb herzien.
Hierbij wil ik mijn reviews die ik laatst geschreven heb herzien.
Heb inmiddels contact gehad via de mail met Pronto Wonen Helmond en ze hebben het keurig voor me opgelost. Ze gaan mijn onkosten vergoeden. Wil ze hier voor bedanken.

d dot

We werden goed ontvangen

Reactie Pronto Wonen:

Beste heer/mevrouw Dot, wat fijn dat jullie goed werden ontvangen en dat er ook veel keus was! Bedankt voor deze mooie review! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

P. de Water

Erg sfeervol ingerichte winkel met een goed team aan dames. ZE nemen de tijd voor je en dringen niets op. Dat maakt juist dat we een week later ons order hebben geplaatst.

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor het delen van jullie winkelervaring! We zijn blij met al deze complimenten en nemen je feedback zeker mee in onze teambespreking 😊✨
~ Team Pronto Wonen Sliedrecht online

C. Span

Prima, goeder service ook achteraf

Reactie Pronto Wonen:

Heel hartelijk dank voor deze positieve review, ook namens onze serviceafdeling.
Veel plezier van uw nieuwe stoel, als er iets is dan staan wij graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,...
Team Maron Meubels & Keukens