G. Kuus

Prima service

Reactie Pronto Wonen:

Enorm bedankt voor deze mooie review!
Carlijn
Pronto Wonen Barneveld

Pronte Uden

Gezellig,behulpzaam en vriendelijk.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel! Met vriendelijke groet,
Pronto...
Pronto Wonen Uden

Pronto Breda

Prima service

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil!
Pronto...
Pronto Wonen Breda

Wiegers

Heerlen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe banken!
Met...

Heerlen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto Wonen...

Ton Sabel

Vriendelijk en deskundig advies

Dankjewel voor de review Ton! Leuk dat je er was 😉✨
~ Team Pronto Wonen Vlaardingen online

H Pennekamp

Mooie winkel

Reactie Pronto Wonen:

Beste H Pennekamp, bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat er een ontspannen contact is geweest en dat de koffie met paasei goed in de smaak viel! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team... Beste H Pennekamp, bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat er een ontspannen contact is geweest en dat de koffie met paasei goed in de smaak viel! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Peters

Een hele sfeervolle winkel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Pronto Wonen...

Dick Nicola

Bedankt voor de beoordeling meneer Nicola,
Wij zijn binnen ons bedrijf druk bezig met automatisering.
Bedankt voor de beoordeling meneer Nicola,
Wij zijn binnen ons bedrijf druk bezig met automatisering.
Grote kans dat, de volgende keer dat u bij ons bent, we uw bestelling digitaal zullen verwerken.
Graag tot ziens,
Team Pronto Wonen Alkmaar

Pierre

Veel aanbod. Goede verkopers.

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk dank voor deze review Pierre!
En de complimenten aan onze collega's zal ik zeker doorgeven.
^Babette
Pronto Wonen Roermond