Pronto wonen Helmond

Heb zo ongeveer 14 dagen geleden een tafel gekocht. De verkoopster heeft via de telefoon mij verkeerd voorgelicht. Heb de tafel via de site besteld. Het is een showmodel.En ik vroeg aan de verkoopster of er krassen op zaten. Ze zei ik zie zo niks.Afgelopen vrijdag werd de tafel bezorgd en de tafel zit helemaal onder de krassen. Ik had beter op markplaats een tafel kunnen kopen. Dan had die er beter uitgezien als de deze. De monteurs die de tafel kwamen brengen vond het er ook niet uit zien. Ze hebben er foto's van gemaakt en ik hoop dat pronto wonen iets van zich laten horen. Dit verdient GEEN pluim. De prijs is te hoog voor hoe het er uitziet.

Klanten beter informatie geven.

Reactie Pronto Wonen Helmond:

Beste mevrouw Krabben,
Vervelend te moeten vernemen dat u deze ervaring heeft met onze winkel aangezien wij klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Aangezien u de publieke aandacht zoekt is het ons inziens wel belangrijk om geen desinformatie te verspreiden. Feit is namelijk dat de door u aangekochte eettafel met massief eiken blad, een aanzienlijk afgeprijsd showroommodel betreft van € 1.099,- voor uiteindelijk € 499,- waarvan betreffende verkoopster zeer zeker heeft aangegeven dat er vanwege deze prijs showroom-gebruikssporen op zaten. Met gezonde redenatie mag verwacht worden dat een meer dan 50% afgeprijsde eettafel uit een showroom, nooit een volledig nieuw tafelblad betreft.
Desalniettemin betreuren wij uw ervaring, waardoor wij graag van u zouden vernemen wat wij hierin voor u kunnen betekenen, om ervoor te zorgen dat u uiteindelijk alsnog een tevreden gevoel overhoudt aan uw aankoop. Tevreden klanten zijn ons bestaansrecht, waar wij alles voor doen als dit wederzijds binnen alle redelijkheid geacht kan worden.
Wij horen het graag van u.
Team Pronto Wonen Helmond

Score voor Pronto Wonen Helmond: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Tafel