GD Bollweg

Goede ervaring , zowel bij aankoop als oplevering van het meubel.

Baltes

Het is een mooi bedrijf

Mandy Vogelzang

Wij zijn ontzettend prettig geholpen. Tijdens het uitzoeken van onze bank, keukentafel en keuken stoelen zijn wij goed, geduldig, meedenkend en prettig geholpen. Bij het ophalen van de spullen... Wij zijn ontzettend prettig geholpen. Tijdens het uitzoeken van onze bank, keukentafel en keuken stoelen zijn wij goed, geduldig, meedenkend en prettig geholpen. Bij het ophalen van de spullen wederom hetzelfde verhaal. Spullen stonden keurig klaar, werden in de aanhanger gezet en personeel was vriendelijk.

Hanny ten Brink

De staop stoel is fantastisch de bezorging laat te wensen over

Reactie Pronto Wonen Zwolle:

Beste Hanny,
Fijn om te lezen dat uw nieuwe stoel fantastisch is.
Beste Hanny,
Fijn om te lezen dat uw nieuwe stoel fantastisch is.
Graag horen wij van u wat er bij de bezorging niet naar wens is gegaan, wellicht kunnen wij dit in de toekomst voorkomen.
Timon
Pronto Wonen Zwolle

Bosch

Goede services !

Hannie

Mijn ervaring in de winkel vond ik niet je van het. Snel afgeserveerd toen ik vertelde dat ik geen dure stoel en bank wilde kopen. Wel prachtige spullen gezien en via de website de details bekeken.... Mijn ervaring in de winkel vond ik niet je van het. Snel afgeserveerd toen ik vertelde dat ik geen dure stoel en bank wilde kopen. Wel prachtige spullen gezien en via de website de details bekeken. Daarna gebeld met Pronto en heel goed en duidelijk telefonisch geholpen! Mijn bank en een luxe stoel heb ik telefonisch aangekocht en beide zijn inmiddels geleverd door vriendelijke en behulpzame bezorgers. Ik ben dik tevreden!

Ten Veen

Verkeerde voorlichting tijdens verkoop gesprek gekregen. Gaat over de service voor het behandelen van de stof. Zodat deze vuil en vet afstotend wordt. Ons uitgelegd dat er 2 keuzes waren. 1: zelf... Verkeerde voorlichting tijdens verkoop gesprek gekregen. Gaat over de service voor het behandelen van de stof. Zodat deze vuil en vet afstotend wordt. Ons uitgelegd dat er 2 keuzes waren. 1: zelf doen met een losse spuitbus van ongeveer € 12 euro. Deze werd ons ook getoond. Maar dan geen garantie. 2: alle zittingen behandelen en dan 5 jaar garantie. À €40,- Werd niet bij verteld dat we dit zelf moesten doen. ( hier kwamen we achter bij bezorging bank) Wij voelen ons dus beetje bedonderd zeg maar. Dan hadden we ook voor de eerste optie kunnen gaan. Stukken goedkoper. En de behandeling komt op het zelfde neer. Hier ook contact over gehad met de winkel. Wimpelen het af met ik zal mijn collega hier over aanspreken.
Dus nee ik zou jullie niet aan vrienden of kennissen aanbevelen.

Reactie Pronto Wonen Zwolle:

Geachte heer / mevrouw ten Veen,
Geachte heer / mevrouw ten Veen,
Vervelend om te lezen dat het voor u niet duidelijk is geweest dat u de bank zelf moest impregneren. Op de orderbevestiging die wij samen met u hebben besproken zie ik staan dat het wel vermeld is, wellicht is dit tijdens het verkoopgesprek verder niet voldoende besproken. We zullen dit nogmaals intern bespreken om misverstanden te voorkomen.
Desalniettemin geeft ons vijfjarige servicepakket garantie aan huis op vlekken en daarnaast ook op de constructie. U hoeft zich hier verder geen zorgen voor te maken en mocht er ooit wat zijn kunt u telefonisch contact opnemen en zullen wij uw problemen verhelpen.
Timon
Pronto Wonen Zwolle

A. Zijnstra

Ik heb bij Pronto Wonen Zwolle een bank en een hocker besteld. Goed geholpen met advies. Na ontvangst van de bank en hocker bleken de gaten voor de steunpoten bij mijn bank aan de verkeerde kant te... Ik heb bij Pronto Wonen Zwolle een bank en een hocker besteld. Goed geholpen met advies. Na ontvangst van de bank en hocker bleken de gaten voor de steunpoten bij mijn bank aan de verkeerde kant te zitten en stond de hocker niet stabiel. Na telefonisch en mail contact goed geholpen. Ik kon zelf de verbindingsstukken van de bank aanpassen en er is een monteur aan huis langs geweest voor de hocker. Al met al goed opgelost.

Jan Jonker

Vriendelijke ontvangst, service gericht, advies correct zonder het gevoel van 'opgedrongen' te krijgen.