Dorien Toonen

Super fijn geholpen door mevrouw Vels. Heeft alle tijd voor mij genomen ondanks het af en toe twijfelen over een aankoop.

Vooral zo doorgaan.

John de Vries

Hans Kamp

Een goed ingerichte winkel met een ruim assortiment meubelen en accessoires. En beter advies dan dat we ervaren hebben bij een concollega, eveneens op de boulevard.Kortom door de medewerkster op een... Een goed ingerichte winkel met een ruim assortiment meubelen en accessoires. En beter advies dan dat we ervaren hebben bij een concollega, eveneens op de boulevard.Kortom door de medewerkster op een proffesionele manier geholpen.

Ja ik ben mindervalide. Een toilet wat ook door minder valide bezoekers gemakkelijker gebruik van kan worden gemaakt.

Tim

Goed geholpen, prachtige producten.

Geen!

Ruime keuze in stoffen
Denken goed mee om binnen het budget te blijven

Pronto wonen zwolle

Positief, ik zag een fauteuil staan. Die wilde ik hebben, maar voor minder dan aangegeven prijs.

Heb alleen de kassa gezien, de prijs was goed. Dus direct meegenomen.
Alle bovenstaande vragen moet ik invullen. Moet zijn nvt. Daar waar ik 1ster geef.Bijzonder dat het er niet bij staat.

Geen idee

Stef Hagedoorn

Super! Vriendelijke, niet té zakelijk en informatieve hulp.

Zorgen dat je genoeg kleingeld in kas hebt om te wisselen. De stuivers waren op. Foei! Haha

MvE

Sneller klant aanspreken

Marjolein

Prima.

Bob Zoethout

Prima. Goed geholpen en eerst ruim de tijd gekregen om het assortiment rustig te bekijken.

Geerts

Hele goede service en een goede prijs/kwaliteit verhouding binnen een ruim assortiment

De medewerker (ik vermoed stagaire) begreep (een aantal keer) niet wat ik vroeg en kwam met antwoorden wat geen antwoorden op mijn vragen waren. Meer begeleiding zou goed zijn.

Kostenloos een bus mogen lenen om je spullen thuis te krijgen vind ik een hele mooie service die je niet vaak ziet. Personeel was ook erg klantvriendelijk.