B. H.

Bij Pronto Zwolle geweest om een bankstel, tv kast, dressoir/bergkast en eettafel te bestellen. Zeer vriendelijk personeel. Hulp onder genot van een bakje koffie was zeer fijn. Aftersales ook goed.... Bij Pronto Zwolle geweest om een bankstel, tv kast, dressoir/bergkast en eettafel te bestellen. Zeer vriendelijk personeel. Hulp onder genot van een bakje koffie was zeer fijn. Aftersales ook goed. We hadden bijzettafeltjes (Showmodel) gekocht, maar leken meer beschadigd te zijn dan verwacht. Geretourneerd voor een compensatiebon. Prima geregeld!

We zouden het fijn vinden als er ook alternatieven getoond worden en dat er tussen alternatieven voor- en nadelen worden overwogen. Er wordt wel goed met je meegedacht en veel meubels zijn... We zouden het fijn vinden als er ook alternatieven getoond worden en dat er tussen alternatieven voor- en nadelen worden overwogen. Er wordt wel goed met je meegedacht en veel meubels zijn afhankelijk van smaak, maar het meedenken met 'de klant' hadden we fijn gevonden, ook al zouden we er misschien niks mee doen.

Vriendelijk te woord gestaan, begroet worden bij de ingang. Transparant advies en offerte. Ik voel me er erg welkom.

Gernand

Goed gevoel bij de producten

Meedenken in maatvoering van bankstel en het aanpassen daar van

Snel geholpen

Uitnodigend

weet niet

F van de sligte

Koffie?

Keurig geholpen door uw medewerker

wim Purschel

Prettig en goed advies

G

Fijn personeel. Leuke winkel

Snel reactie

Rina

Zwolle

Kortere levertijd

Keuze uit verschillende stoffen kleuren

Eva nagtzaam

Netjes geholpen, mooie meubels voor een goede prijs

Niet

Stef Luchtenberg

Ruime keus met veel opstellingen van meubels icm accessoires.
Ruime keus met veel opstellingen van meubels icm accessoires.
Alleen jammer bij het ophalen van de meubelen dat niet alles in de aanhanger was geplaatst en we weer terug moesten, zodat we 3 kwartier extra reistijd hadden.

Arjen Kwakkel

Goeie ervaring, fijne service en concreet afgehandeld