Egbers

Prettige zaak ,keus genoeg. Zaken gedaan kopje koffie erbijšŸ‘šŸ½

Nee

Reactie Pronto Wonen Zwolle:

Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling meneer Egbers!

R.C. Stock

Levert niet conform specificaties.

Wanneer consument iets besteld, dan ook leveren conform specificaties. Indien dit onmogelijk blijkt, dan niet de consument voor kosten op laten draaien.

Helaas niet ontdekt bij levering en/of service.

Beste meneer Stock,
Beste meneer Stock,
Wat jammer om te lezen dat u achteraf niet tevreden bent met de door u uitgekozen showmodellen. Wij vinden dat wij u een nette oplossing hebben aangeboden en hopen dat u zich hier in kunt vinden.

klaas wichers

Prettige winkel

?

Beste Klaas,
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling!
Wij zijn blij om te lezen dat u zo'n prettige ervaring in onze winkel heeft gehad.
Met vriendelijke...
Beste Klaas,
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling!

Particulier

Erg jammer dat we een salontafels moesten accepteren met een deuk in het houten blad. Dit laat zien dat de service verre van optimaal is. Mijn vrouw reageerde dan ook " ik kom hietnooit meer".

Zorg

Zorg a.u.b. voor een betere service. Ik heb het nog nooit zo slecht meegemaakt.

Beste meneer van der Woude,
Wij vinden het vervelend om te lezen dat u een ontevreden gevoel hebt bij de salontafel.
De tafel die u heeft ontvangen wijkt niet af van de tafel die u in de...
Beste meneer van der Woude,
De tafel die u heeft ontvangen wijkt niet af van de tafel die u in de winkel heeft gezien, die u toen juist erg mooi vond. Het betreft een massief eikenhouten blad waar oneffenheden in voorkomen, dit is juist de natuurlijke charme van het product. In de productinformatie die u heeft ontvangen bij aankoop staan alle houteigenschappen beschreven.
Om u tegemoet te komen hebben wij u aangeboden de salontafel te ruilen met het winkelmodel, als u dit alsnog wilt horen wij dat graag.

Gerrit Moerman

Prima ervaring,betrokkenheid van personeel

Nvt

Nvt

Beste Gerrit,
Hartelijk dank voor deze mooie review!
Veel woonplezier gewenst met uw aankoop!

T. van Dam

Onlangs een bank gekocht bij Pronto wonen in Zwolle. Vriendelijk personeel en uitstekende service. De winkel heeft een gratis bestelbus beschikbaar waarvan je gebruik kan maken om je bank etc te... Onlangs een bank gekocht bij Pronto wonen in Zwolle. Vriendelijk personeel en uitstekende service. De winkel heeft een gratis bestelbus beschikbaar waarvan je gebruik kan maken om je bank etc te vervoeren.

Al met al een positieve ervaring

Gratis bus beschikbaar voor vervoeren aankoop

Beste meneer/mevrouw van Dam,
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze collega's en service!
Heel veel plezier van uw nieuwe...
Beste meneer/mevrouw van Dam,
Heel veel plezier van uw nieuwe 4-zitsbank.

Weerheijm

Zwolle

Service

Beste meneer/mevrouw Weerheijm,
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Dit waarderen we zeer.
Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe bank.
Met...
Beste meneer/mevrouw Weerheijm,
Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe bank.

Everdien

Mooie winkel maar we misten wel wat uitleg over materiaal stoelen en tafel

Zie boven

Gastvrij

Beste Everdien,
Hartelijk dank voor deze mooie review en uw feedback. We zijn blij dat u ons dit laat weten zodat wij hierin kunnen verbeteren.
Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe...
Beste Everdien,
Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe tafel, stoelen en tv-meubel.
Graag tot de volgende keer!

Rik

Ze denken echt met je mee en nemen de tijd voor je.

Assortiment is niet heel afwisselend

Ja ze nemen echt de tijd en willen niet dat je snel koopt en weg gaat

Beste Rik,
Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om deze lovende review te schrijven, dank daarvoor!
Beste Rik,
Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk en willen daarom voor iedereen de tijd nemen. Fijn dat dat ook zo is overgekomen!
We wensen je heel veel plezier met je nieuwe hoekbank en graag tot ziens!

Marc de Vries

Feedback vragen terwijl het product nog niet geleverd is, getuigd van slechte planning

Door ongeĆÆnteresseerde verkoopster en alleen showroommodel op voorraad besloten online te bestellen. Bestelling laat al twee weken op zich wachten.