Ten Veen

Verkeerde voorlichting tijdens verkoop gesprek gekregen. Gaat over de service voor het behandelen van de stof. Zodat deze vuil en vet afstotend wordt. Ons uitgelegd dat er 2 keuzes waren. 1: zelf doen met een losse spuitbus van ongeveer € 12 euro. Deze werd ons ook getoond. Maar dan geen garantie. 2: alle zittingen behandelen en dan 5 jaar garantie. À €40,- Werd niet bij verteld dat we dit zelf moesten doen. ( hier kwamen we achter bij bezorging bank) Wij voelen ons dus beetje bedonderd zeg maar. Dan hadden we ook voor de eerste optie kunnen gaan. Stukken goedkoper. En de behandeling komt op het zelfde neer. Hier ook contact over gehad met de winkel. Wimpelen het af met ik zal mijn collega hier over aanspreken.
Dus nee ik zou jullie niet aan vrienden of kennissen aanbevelen.

Reactie Pronto Wonen Zwolle:

Geachte heer / mevrouw ten Veen,
Vervelend om te lezen dat het voor u niet duidelijk is geweest dat u de bank zelf moest impregneren. Op de orderbevestiging die wij samen met u hebben besproken zie ik staan dat het wel vermeld is, wellicht is dit tijdens het verkoopgesprek verder niet voldoende besproken. We zullen dit nogmaals intern bespreken om misverstanden te voorkomen.
Desalniettemin geeft ons vijfjarige servicepakket garantie aan huis op vlekken en daarnaast ook op de constructie. U hoeft zich hier verder geen zorgen voor te maken en mocht er ooit wat zijn kunt u telefonisch contact opnemen en zullen wij uw problemen verhelpen.
Timon
Pronto Wonen Zwolle

Score voor Pronto Wonen Zwolle: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Bank