Nick

Behulpzaam, kundig en vriendelijk

Iljitsj van Kessel

Fijn winkel met goede service en producten!

Goede service, vriendelijke bediening, klant gericht en een mooi assortiment producten (modern, degelijk en eigentijds!)

Partukulier

Heel goede voorlichting

Kennes van de produkten

V.Lier

Klantvriendelijk

Ga zo door !

X

R. Pico

Prima, goede service, ruime keuze en goede kwaliteit!

Er is goed meegedacht over de mogelijkheden van de aanschaf van een eetkamertafel. Goede algehele service, prima op tijd geleverd en fijn dat we de tafel met de boedelbak van Pronto hebben kunnen... Er is goed meegedacht over de mogelijkheden van de aanschaf van een eetkamertafel. Goede algehele service, prima op tijd geleverd en fijn dat we de tafel met de boedelbak van Pronto hebben kunnen afhalen.

F Koopmans

Wanneer men oudere mensen aanbeveeld om de stoelen Zelf in elkaar te zetten moet je dat niet doen

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Fijn dat u geslaagd bent voor nieuwe relaxfauteuils.
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Fijn dat u geslaagd bent voor nieuwe relaxfauteuils.
Gelukkig zitten veel van onze meubels al helemaal in elkaar en is er geen montage voor nodig. Helaas bij dit artikel is er wel enige montage, vervelend dat dit niet goed met u is gecommuniceerd.
Wij wensen u erg veel plezier van de nieuwe relax fauteuils en zien u graag weer terug in onze winkel.
Team Pronto wonen Zutphen

Rene Kooistra

Vriendelijke geholpen. Goede balans tussen zelf kijken en helpen.

Elly

Zeer prettig geholpen en goed advies gekregen

deskundig en vriendelijk personeel ,,Heel belangrijk''

n.v.t.

Pronto wonen zutphen