Wiskamp

Heel klantvriendelijk

Veel keuze

G.wesselink

Leo Groot Zevert

Super goed geholpen door vakkundig personeel.

Goede adviezen door het personeel

Kaan Nergiz

Goede service

Prijskwaliteit top service ook goed

Assortiment: Beetje oudbollige meubels, uiteindelijk wel gevonden wat ik wilde kopen. Maar ik vind het over het algemeen wel oudbollige meubels.

Winkeluitstraling: Gaf me een gevoel als...

Winkeluitstraling: Gaf me een gevoel als of ik door een pop-up store liep. Het is geen leuke locatie het lijkt ook als of jullie nog in een verbouwing zitten.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn om te lezen dat u goed bent voortgeholpen en de prijskwaliteit u aanspreekt.
In onze studio’s kunt u zien hoe meubels volgens de nieuwste...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
In onze studio’s kunt u zien hoe meubels volgens de nieuwste trends gepresenteerd worden.
Hier word dagelijks veel aandacht aan besteed.
Wij hebben door de gehele winkel studio’s met meubels, banken, stoelen en accessoires gecombineerd staan om een beeld te vormen.
Door ons ruime winkeloppervlak kunt u bij ons leuke ideeën opdoen voor uw interieur.
Uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering, bedankt voor uw tip.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto wonen Zutphen

Wim Fleerkate

Uitgebreide keuze

klantvriendelijkheid

Dat de bezorger van de bank niet eens de moeite neemt om het plastic en kartonnen verpakkingsmateriaal te verwijderen terwijl je wel bijna 60 euro bezorgkosten hebt betaald is toch wel erg mager. Dat de bezorger van de bank niet eens de moeite neemt om het plastic en kartonnen verpakkingsmateriaal te verwijderen terwijl je wel bijna 60 euro bezorgkosten hebt betaald is toch wel erg mager.
(Ook al is dat een externe bezorgdienst)

Mulder

We komen hier graag om even rond te lopen,leuk ingericht.

Willen je graag helpen maar laten je ook rustig rondneuzen.

Rob

Rustig , advies op vraag

Veel verschillende stijlen

Verbeek

De behandeling bij het uitzoeken was top, daarna een erg vervelende ervaring gehad met levertijd! Tegen ons gezegd begin september en dan later op het koopcontract zetten half oktober!! Dit us niet... De behandeling bij het uitzoeken was top, daarna een erg vervelende ervaring gehad met levertijd! Tegen ons gezegd begin september en dan later op het koopcontract zetten half oktober!! Dit us niet met ons doorgenomen! Later telefonisch contact hierover gehad en er werd gezegd dat ik geloven zou hebben, wij komen dus niet in Zutphen terg!

Verkoop

Doornemen van de koopovereenkomst en daar eerlijk over zijn

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk dat u enthousiast bent over de verkoop en bij ons bent geslaagd!
Bij bestellen van artikelen geven we altijd een verwachte leverweek door en...
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk dat u enthousiast bent over de verkoop en bij ons bent geslaagd!
Bij bestellen van artikelen geven we altijd een verwachte leverweek door en noteren dit altijd op de aankoopbevestiging waar de klant voor tekent om verwarring te voorkomen.
Vervelend dat dit in uw geval niet goed is doorgekomen, onze excuses hiervoor.
Bestellen kan in sommige gevallen wat extra tijd in beslag nemen, hier word altijd rekening mee gehouden tijdens het plaatsen van de bestelling.
Gelukkig komt het ook regelmatig voor dat onze klanten worden verrast met een snellere levering.
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto wonen Zutphen