kuipers

Matig en zeer slechtte betalings afhandeling met APPs !!

Assortiment

De betalings afhandeling is erg slecht. Alléén digitaal via app te betalen is erg slecht en ook VERBODEN. U bent verplicht de mogelijkheid te bieden voor contante betaling en anders doe op zijn... De betalings afhandeling is erg slecht. Alléén digitaal via app te betalen is erg slecht en ook VERBODEN. U bent verplicht de mogelijkheid te bieden voor contante betaling en anders doe op zijn minst iets met een betrouwbaar betaalmiddel zoals de PIN !!!

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren.
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren.
Wij werken met een betrouwbaar betaalsysteem waarbij u de factuur via IDEAL kan voldoen.
Daarnaast is het uiteraard gewoon mogelijk om fysiek in de winkel de betaling contant of per pin te voldoen, dit staat ook vermeld in de e-mail die u van ons heeft ontvangen.
Fijn om te mogen lezen dat u goed geslaagd bent in onze winkel.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Ank

Fijn en kundig advies

Groot assortiment

Volle winkel

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk om te lezen dat ons ruime assortiment u aanspreekt.
In onze studio’s kunt u zien hoe meubels volgens de nieuwste trends gepresenteerd worden....
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk om te lezen dat ons ruime assortiment u aanspreekt.
Hier word dagelijks veel aandacht aan besteed.
Wij hebben door de gehele winkel studio’s met meubels, banken, stoelen en accessoires gecombineerd staan om een beeld te vormen.
Door ons ruime winkeloppervlak kunt u bij ons leuke ideeën opdoen voor uw interieur.
Uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering, bedankt voor uw tip.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.

Zutphen

Niet bezorgen, voor die tijd melden

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Goed om te lezen dat u ons aanbeveelt!
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Goed om te lezen dat u ons aanbeveelt!
Bezorgen is een optie, wij werken samen met een prettig extern vervoersbedrijf die voor een meerprijs de bestelling bij u thuis komt leveren. Pronto is van zich zelf uit een afhaal formule, wij zullen dit dan ook altijd eerst adviseren.
Goed om te zien dat u gebruik heeft gemaakt van onze bakwagen om de meubels te vervoeren.
Wij wensen u veel plezier van uw aanschaf en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.

Eric.

Perfect.

Alles.

Geen.

H.Maatkamp

Fijne winkel met vriendelijk personeel

ruim assortiment dus veel keuze

Er moet iets komen waardoor er meer klanten worden getrokken zelfs in het weekend kan men er een kanon afschieten

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk dat u zo enthousiast bent over onze winkel en u goed bent voortgeholpen tijdens uw aanschaf.
We staan graag én met veel plezier voor onze...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
We staan graag én met veel plezier voor onze bezoekers paraat!
De ene dag zal wat drukker zijn dan de andere dag.
Door ons grote winkeloppervlakte zullen de veelheid aan bezoekers soms niet opvallen, dat maakt het dan ook prettig winkelen.
Team Pronto wonen Zutphen

W.Weener

Goed.

Redelijke prijzen.

Eigen bezorgdienst is, in deze tijd, een must.

Sven

Verkoopster was kundig, en vooral niet opdringerig. Dacht met ons mee. Ook de mogelijkheid om gratis een aanhanger te lenen om in dit geval een bankstel op te halen is superhandig

12345

Prima prijs kwalitijd verhouding

Goede prijs kwalitijd verhouding

Erg ver lopen door de winkel.

André Poesse

Zeer goed geholpen en prima info gekregen over de aankoop

prima geholpen en de tijd genomen

na verhouding, aankoopbedrag, tegemoetkoming in bezorgkosten