Henk

NVT

Relaxed

??

Freriks

Prettig geholpen en hoefden niet lang te wachten

Ruim assortiment tegen leuke prijzen

Ledeboer

Bianca

Super

Goed geholpen!, levering optijd

A.C. Hoeks

Goede deskundige en prettige bediening

Het insprayen van de meubelstof zou in de fabriek moeten gebeuren. Thuis in de winter 3 uur de deuren open houden is niet zo prettig

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review
Goed dat u prettig bent geholpen en een mooie aankoop bij ons heeft kunnen realiseren.
Het zelf aanbrengen van de vlekkenbehandeling is een bewuste...
Bedankt voor het schrijven van uw review
Het zelf aanbrengen van de vlekkenbehandeling is een bewuste keuze, hierdoor kunnen we de prijzen aantrekkelijk houden.
Zodra artikelen vanuit de leverancier behandeld worden, houdt het natuurlijk altijd in dat er extra kosten bijkomen die wij onze klanten willen besparen.
Het aanbrengen gaat d.m.v. een spray die makkelijk zelf aan te brengen is en waar u niet zomaar iets verkeerd aan kan doen.
Wij wensen u veel plezier van uw bankstel en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto wonen Zutphen

Eddie Berns.

Wordt deskundig en goed geholpen vriendelijk personeel.

boven al vermeld

zou zo niet weten.

Jacqueline

Prima winkel veel keus en overzichtelijk

Rens Koers

Geweldig, ik hou niet van slenteren door een winkel en alles 1000 keer in mn handen hebben. gelukkig helpen ze je bij pronto snel om alles uit te zoeken en maken ze snel een mooie offerte voor je.

De lieve en meedenkende personeelsleden die stuk voor stuk voor je klaar staan en ook onthouden als je er eerder bent geweest.

Het 3D intekenen van de producten, ik had het erg fijn gevonden om 3D. te zien hoe alles zou staan voor ik een hoop geld betaal maar ik vertrouw nu op de expertise van Pronto Zutphen