jan kist

Zeer netjes geholpen

netjes en verzorgde winkel

Pronto Zutphen

Even kijken of er een leuk bankje staat. Die staat er Mijn model en mijn kleur. Helaas moet ik 2 maanden wachten op levering, omdat ik opnieuw allerlei zaken moet uitkiezen. De dame, die mij hielp... Even kijken of er een leuk bankje staat. Die staat er Mijn model en mijn kleur. Helaas moet ik 2 maanden wachten op levering, omdat ik opnieuw allerlei zaken moet uitkiezen. De dame, die mij hielp kan daar niets aan veranderen. Was wel heel volledig en deskundig.

Verkoopster

Ook meeneem meubels aanbieden.

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk dat u geslaagd bent voor een mooie loveseat en dat u zo goed geholpen bent door onze verkoopster.
Al onze zitmeubelen kunnen naar wens worden...
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Al onze zitmeubelen kunnen naar wens worden samengesteld. Deze dienen dan ook altijd besteld te worden bij onze leverancier. Veel van onze artikelen zijn ook uit voorraad leverbaar.
Fijn om te lezen dat u nu optimaal kan genieten van uw nieuwe aankoop.
Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en graag tot ziens.

Veerwater

Niet gastvrij

Vriendelijke magazijn medewerker in het weekend

Meedenken met de klant en flexibel zijn

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk om te mogen lezen dat u bij ons geslaagd bent voor een nieuwe eettafel en dat het afhalen vriendelijk is verlopen. Wij zullen het compliment doorgeven aan onze magazijn medewerker.
Jammer om te lezen dat u de intentie heeft gehad niet volledig te zijn geholpen in de winkel, dit zullen wij intern bespreken.
Wij wensen u heel veel plezier van uw eettafel.
We zien u graag nog eens terug in de winkel.

Angelique Nijhof

Prima op tip na

Meubels allemaal netjes verpakt

Met mijn ronde tafel en vijf stoelen in twee kleuren had de verkoopster misschien kunnen zeggen dat er dan twee dezelfde kleuren naast elkaar zouden komen. Zelf ook niet aan gedacht, nu wel spijt... Met mijn ronde tafel en vijf stoelen in twee kleuren had de verkoopster misschien kunnen zeggen dat er dan twee dezelfde kleuren naast elkaar zouden komen. Zelf ook niet aan gedacht, nu wel spijt van.

Transport service dat ik hier had vindt ik geen visitekaartje voor het bedrijf. Ze waren vriendelijk maar uiterlijke verzorging (om het netjes te zeggen) liet wat te wensen over. Ook totaal geen link met Pronto Wonen. Bus met schade

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor je feedback Angelique, zo kunnen wij ons telkens blijven verbeteren.
Leuk om te mogen lezen je tevreden bent en onze winkel aanbeveelt.
Vervelend dat u het transport als minder...
Leuk om te mogen lezen je tevreden bent en onze winkel aanbeveelt.
Vervelend dat u het transport als minder heeft ervaren, wij zullen dit intern oppakken met onze transporteur. Bedankt voor uw tip.
Wij wensen u veel plezier van de bestelling.

brinkman

Praktisch

goede persoonlijk advies

pronto wonen zutphen

deskundig geholpen

Pronto Zutphen

Goede voorlichting

Afspraken na komen

Wachttijden bij niet op voorraad meubelen

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen en dat de afspraken goed zijn nagekomen.
Vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. In...
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. In enkele gevallen kan het zijn dat populaire artikelen besteld moeten worden vanwege de grote vraag ernaar. Gelukkig hebben wij ook heel veel artikelen uit voorraad leverbaar.
Wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling.

bouwman

vriendelijke mensen

E.Freriks

Op een hele prettige manier en zeer begripvol voor onze situatie geholpen

Ruim assortiment eneen vriendelijkr en behulpzame verkoopster

Mirjam

Heel vriendelijk en netjes geholpen