Damian

Goede service en goede kwaliteit

Zeer informatief en goede service

Martin Wigbold

Prettige winkel, fijn personeel en bij vragen was er altijd iemand in de buurt. Veel info gekregen van de stylistes

leuke winkel. je kunt in alle rust winkelen.

Entree kan beter

A.Eijkelkamp

Wij zijn door bedrijfsleider Pascal onlangs met de feestdagen fantastisch geholpen. Over de aankoop van onze nieuwe bankstel. Zeer goede service. En een goede toelichting over onze aankoop. Hij... Wij zijn door bedrijfsleider Pascal onlangs met de feestdagen fantastisch geholpen. Over de aankoop van onze nieuwe bankstel. Zeer goede service. En een goede toelichting over onze aankoop. Hij verdiend een dikke pluim. Wij kijken uit naar onze nieuwe bankstel.
Vorden

Kennis van zaken, goede service.

Ruud Kloosterman

Vriendelijk en ongedwongen. Dit tegenstelling tit filiaal Enschede

Gevraagd en ongevraagd goed advies en tips .

Gewoon zo doorgaan

Pronto Zutphen

Zeer adequaat en klantvriendelijk geholpen. Hier krijg je als klant alle aandacht en advies die je verwacht

gezellige winkel met dito personeel

grotere winkelmandjes voor al die leuke accessoires ;-)

G.L.swagten

Verkoop prima geregeld.

snelle en goede service.

op dit moment niet

Vruwink Twikkelerweg 2 7475ND Markelo

Een gezellige winkel om te shoppen,je komt overal langs via de looproute,dit vonden we een handig idee,zo mis je niets en zie je alles.Je wordt er prima geholpen.

We hebben meer mensen gezzegd,waar de kasten waren gekocht,dus ik hoop dat jullie meer mensen krijgen uit Markelo e.o.

Geen verbeterpunten,alles was naar wens.

Van Leeuwen

Waarom?? vreemd als iets verplicht wordt en je vrijwillig mee werkt. Nodigd niet uit tot een tweede bezoek en of koop

Roltrap naar beneden. het is voor de ouderen een hele hoogte en te trap wordt als (te) breed ervaren geen veilig idee

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Beste meneer ter Beek,
Beste meneer ter Beek,
Na aanleiding van uw review hebben wij telefonisch contact met u gezocht. Wij zijn ontzettend blij me de goede score die u ons heeft gegeven. Goed om te horen dat u geniet van uw bestelling en dat alles naar wens is verlopen.
Wij hebben begrepen dat u een aantal vragen heeft moeten beantwoorden om deze review voor ons te schrijven. Dit heeft u als vervelend ervaren. Wij vinden het fijn dat u ons dit heeft verteld en wij zullen navraag gaan doen of dit aangepast kan worden.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel, de koffie zal altijd voor u klaar staan.
Team Pronto Wonen Zutphen

Pronto Zutphen

Heel tevreden met alles

Heel goed geholpen door het meisje uit de Achterhoek

T. Eijssens

Wat betreft aankoop bank goed geïnformeerd

geduld bij duidelijke uitleg

---