Ida Jager..(particulier)

Mooie winkel, ruim opgezet, alleen kon de weg er niet goed in vinden.

Prachtige uitstraling, echt huiselijke en warm... koffie was lekker en toilet schoon,... alleen mis een beetje de pijlen hoe je moet lopen,..heb het idee dat ik toch dingen gemist heb...kan ook zijn... Prachtige uitstraling, echt huiselijke en warm... koffie was lekker en toilet schoon,... alleen mis een beetje de pijlen hoe je moet lopen,..heb het idee dat ik toch dingen gemist heb...kan ook zijn dat ik de pijlen voor de richting gemist heb..enige minpunt was, er werd me beloofd dat de bank na een paar weken er zou zijn, werd dus toch later.... maar dat is te verwaarlozen

Geen belofte meer doen...is een dooddoener 🤷

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk om te lezen dat u ons een pluim geeft en genoten heeft van uw bezoek aan onze winkel!
Wij streven er altijd naar om de bestelling te ontvangen...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Wij streven er altijd naar om de bestelling te ontvangen zoals is afgesproken, alleen in sommige gevallen kan de levertijd helaas wat langer duren in verband met bestellingen die naar wens zijn samengesteld. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden over de verwachte levertijd.
Bedankt voor uw tip betreft de route in onze winkel, wij gaan intern bespreken of wij hierin verbeteringen kunnen aanbrengen.
Wij wensen u veel woonplezier en de koffie staat altijd voor u klaar!
Team Pronto wonen Zutphen

Johan van de Weerd

Prima en zeer goede service nadat bleek dat er bleek date er iets hersteld moest worden en dat werd prima opgelost. Hulde…

Service, vriendelijk en klantgericht

Probeer dit vast te houden

A.van Drunen

Zeer fijn geholpen

Vriendelijk personeel en heel goed geholpen.

stan

Prettig gesprek gehad over een te kopen lederen bank

Bij de aankoop in juni werd een leverdatum bepaald in oktober die klopte.
Voor het transport werd een vrachtwagen gehuurd. Bij het ophalen zat het bankstel al in de wagen.

nvt

Veronique Siebelink

We hebben een prettige ervaring met Pronto

Sandra Milius

Vriendelijke hulp en snelle levering

Als je voor 1000,- aan eetkamerstoelen koopt, geef dan de viltjes erbij! Ze zijn maar 3,50 maar ik vond t raar dat ik die moest betalen. Dat zou nou het extra stukje service zijn!

Fijn dat u bij ons heeft kunnen slagen en daarbij goed voortgeholpen bent
Veel van onze artikelen zijn uit voorraad leverbaar of kunnen snel besteld...
Fijn dat u bij ons heeft kunnen slagen en daarbij goed voortgeholpen bent
Veel van onze artikelen zijn uit voorraad leverbaar of kunnen snel besteld worden, fijn dat dit bij u ook het geval was!
Wij kiezen bewust voor onze prijzen zoals wij ze hanteren; scherp, helder en ongeachte de afname betaald iedereen hetzelfde voor hetzelfde product.
Zo komt u nooit voor verassingen te staan en weet u zeker dat u altijd een eerlijke prijs betaald voor het product.
Wij wensen u erg veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto wonen Zutphen

M. van der Zwaag

Goede indeling van de winkel. Wel erg vol.

klantvriendelijkheid

lange duur bestelling. Laat regelmatig melden wat de stand van zaken is.

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat u goed bent voortgeholpen bij de aanschaf van uw meubels en u onze winkel aanbeveelt!
Bestellen kan in sommige gevallen wat extra tijd in...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Bestellen kan in sommige gevallen wat extra tijd in beslag nemen, wij zien dat uw bestelling op schema bij ons uitgeleverd is.
Mochten er desondanks de afspraken de levertijden uitlopen streven wij ernaar u hiervan goed op de hoogte te brengen, in ons systeem staat vermeld dat dit ook is gebeurd.
Fijn dat u nu kan genieten van uw nieuwe interieur!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto wonen Zutphen

Hoonhorst

Veel leuke dingen voor in huis

Houden zich aan de afspraken bellen tetug

Van Raaij

Fijn geholpen

Veel keus

Prijzen aan de hoge kant