Ruim aanbod van diverse meubelen en accessoires

Bestelling online kunnen volgen

Anja koppelaar

Kijk er heel graag rond omdat ze zeer leuke en mooie dingen hebben voor een betaalbare prijs.
Ben zeer blij met mijn eethoekstoelen lekker snel geleverd. Nu sparen voor een eettafel.

Service

Prima, hamer dat je moet betalen voor een bus en zelf je bank moet halen voor een bedrag van 1800 euro....

Zie punt 1

Leen bank

In februari een bankstel gekocht, geholpen door een vriendelijke verkoopster, die wist waar ze over sprak!

Goede uitleg over de bestelling en levering, en de behandeling van de bank!

Goede advisering en afspraken die kloppen !

Mooie collectie en redelijke prijzen

We hebben een hele bestelling gedaan voor een nieuwe woonkamer.
De bank is al geleverd. Heel blij mee.
klant vriendelijk en zeer behulpzaam. Een aanrader.

Nee. Ga zo door vind het een prettige winkel om te komen . De dames zijn heel vriendelijk

Heel behulpzaam bij het maken van de beslissing. Ik twijfelde nog, maar door ideeƫn aan te dragen wel tot een goede beslissing gekomen

Vriendelijke medewerkers, prima communicatie

Prijs kwaliteit en vriendelijke medewerkers

Marijke

Hier een nieuwe bank gekocht. Goed geholpen in de winkel. Duidelijke informatie en eerlijk advies. Was ook op het afgesproken moment binnen en vervolgens bij ons thuis.
Paar keer gebeld...
Paar keer gebeld tussendoor, omdat ik zenuwachtig werd van slechte reviews. Nergens voor nodig, alles prima.

Verkoop kan op wat onzekere mensen misschien wat opdringerig/agressief over komen. Persoonlijk hier niet zo veel last van.

Denken met je mee, eerlijke adviezen.

C Langendoen

We zijn wisselend geholpen voor wat betreft vriendelijkheid. Soms was het net even te zakelijk

Ik ervaar het als jammer dat ik toch weer zelf de poten moest monteren, de bank zelf aan elkaar moest koppelen. Her zou een normale service zijn, wanneer dit standaard gratis werd aangeboden

De medewerkster tijdens ons eerste bezoek was uitermate deskundig, behulpzaam en meedenkend

Er word goed meegedacht in onze wensen en wat kwa kleuren past in ons huis.

Er was vergeten een stofje mee te geven van het gekochte meubel..

Ervaring, leuk assortiment