Jonkman

Wij hebben meubels bij jullie gekocht hebben een aan hanger van jullie geleend,maar er ging van alles mis ,toen we gingen uitpakken blee k dat we de verkeerde salontafels hadden wij weer terug naar de wijk waar de goeie klaarstonden,terug naar huis bleek 1 van de 2 zwaar beschadigd te zijn weer terug andere opgehaald zetten hem in de kamer blijkt dat er 2 kleine zaag sneden in het bovenblad te zitten,toen ik met het televisiemeubel begon bleek het frame verbogen.

in ons geval waren die er niet

nooit weer meubels van die fabrikanten betrekken

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Beste meneer Jonkman,
Ten eerste wil ik u bedanken voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat er zoveel mis is gegaan.
U bent afgelopen weekend bij ons in de winkel geweest en daar heeft u mijn collega's van de service gesproken. Mijn collega's hebben een voorstel gedaan voor het omruilen van de salontafels en het frame van het tv meubel. Ook hebben ze een korting aangeboden mocht u bij ons in de winkel nieuwe eetkamerstoelen willen kopen.
Ik hoop dat u tevreden bent met deze service. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik graag nog even van u.
Team Pronto Wonen Meppel

Score voor Pronto Wonen Meppel-Rogat: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
2 salontafels en een televisiemeubel