Fijn winkelen bij pronto wonen

fijn personeel, je wordt rustig geholpen niet opdringerig

X

Ruim aanbod

Tafel was niet voorgeboord

Patrick

Fijn geholpen aan nieuwe meubels

Goed luisteren naar de klant

Ilona

Denkt met je mee

Geen gratis thuis bezorgen is wel een dingetje.

Youri van der Snoek

Klantenservice en klantencontact mag wel een stuk beter! Ook de lijn tussen klant en leverancier moet beter. Hierdoor kan je de klant beter helpen

Verkoopster een lieve vrouw met veel geduld

Het op de hoogte houden van de levertijd. Dus is SLECHT! Tot 2x toe vertraging. De eerste keer op de dag van aankomst opeens 4 weken vertraging. De week erna nog een bericht van nog 2 weken extra.... Het op de hoogte houden van de levertijd. Dus is SLECHT! Tot 2x toe vertraging. De eerste keer op de dag van aankomst opeens 4 weken vertraging. De week erna nog een bericht van nog 2 weken extra. Vervolgens op de nieuwe leverdatum weer 2 weken vertraging. Om vervolgens de dinsdag erop een ontvagnstbevestiging te krijgen dat de bank binnen is.

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

`Beste Youri van der Snoek,
`Beste Youri van der Snoek,
Wij begrijpen de teleurstelling zeker het is iets waar we zeker aan werken de Covid 19 pandemie is voor leveranciers en winkels zeker een uitdaging om levertijden en communicatie goed op de rit te krijgen wij hopen dan ook dat deze vervelende tijd snel achter ons te kunnen laten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw feedback daar gaan we zeker mee aan de slag.
Team Pronto Naaldwijk.

Was zeer goed

service

van Nimwegen

Deze is positief

Goede informatie over de relaxstoelen die wij kochten.

Informatie over nazorg.

pronto wonen naaldwijk

Wij zijn netjes en correct geholpen

het is gewoon goed

weet ik niet