C. Bosman

Goed, vriendelijke verkoopsters, laten je gang gaan en als je hulp nodig hebt zijn ze er voor je

Snellere levertijd, eigen vervoersdienst nemen

Beste Bosman,
Beste Bosman,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Helaas kampen wij (net als vele andere winkels) dit jaar met langere levertijden. Laten we samen hopen dat de leveringen in 2022 wel volgens plan geleverd worden.

Vd ploeg

Vriendelijk ontvangst in de winkel. Informatievoorziening over levering kon beter. Er werd informatie gegeven die onjuist was over het afvoeren van onze oude bank. Gelukkig stond het duidelijk... Vriendelijk ontvangst in de winkel. Informatievoorziening over levering kon beter. Er werd informatie gegeven die onjuist was over het afvoeren van onze oude bank. Gelukkig stond het duidelijk vermeld in de info brief van albert koeriers.

Vriendelijke dame in de winkel.

Er wordt aangegeven dat je een bericht ontvangt wanneer de bank binnen is in het magazijn. Ik had van de winkel gehoord dat de bank donderdag binnen zou komen, maar pas zaterdag kreeg ik bericht. Ik... Er wordt aangegeven dat je een bericht ontvangt wanneer de bank binnen is in het magazijn. Ik had van de winkel gehoord dat de bank donderdag binnen zou komen, maar pas zaterdag kreeg ik bericht. Ik vond dit vrij laat. Inzicht geven in waar de bank zich exact bevindt kan helpen om ongeduldige klanten van informatie te voorzien.

Albert koeriers gaf bij aankoop van de bank aan gelijk een datum te willen vastleggen. Deze 3x moeten verzetten, omdat de bank steeds niet binnen was. Winkel gaf aan dat het niet de bedoeling is om direct een afspraak te maken. Echter bood albert dit zelf aan en voor ons als klant met een drukke agenda was dit juist prettig. Kortom ook nu was meer inzicht in de status prettig geweest. Want stel onze bank was zaterdag binnen en wij moesten toen nog een afspraak maken. Dan hadden we wellicht nog 2 weken moeten wachten voordat wij zelf of albert ruimte had.

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan uw tip meenemen in onze vergadering.

koos schravendijk

Helemaal goed

wist alles precies kleur enzo

geen ga zo door

Beste Koos,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Schut

Heb online gekocht dus geen ervaring in de winkel.

Geen idee

Neem de verpakking mee. Dit vind ik echt een heel groot nadeel en zal mij weerhouden om weer iets te bestellen. En ook het belachelijke grote bedrag voor bezorging. Was 60€ + 20€ kwijt omdat ze 1... Neem de verpakking mee. Dit vind ik echt een heel groot nadeel en zal mij weerhouden om weer iets te bestellen. En ook het belachelijke grote bedrag voor bezorging. Was 60€ + 20€ kwijt omdat ze 1 klein trapje op moesten en dan niet eens de verpakking meenemen.

Beste Schut,
Wat vervelend dat u ontevreden bent over de bezorgkosten.
Wij hebben zelf geen bezorgdienst en moeten hiervoor een extern
vervoerder inschakelen. De kosten hiervoor worden...
Beste Schut,
Wat vervelend dat u ontevreden bent over de bezorgkosten.
Wij hebben zelf geen bezorgdienst en moeten hiervoor een extern
vervoerder inschakelen. De kosten hiervoor worden doorberekend aan de klant.

Fokkens

Erg netjes geholpen

Keken goed naar de wensen

Meubels in daglicht presenteren zodat de kleur niet anders lijkt.

Beste Fokkens,
Beste Fokkens,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om alle meubels in daglicht te presenteren. Wij hebben van al onze stoffen stofstalen die de klant mee naar buiten kan nemen om te kijken. Ook is het mogelijk om een klein stofstaaltje mee naar huis te nemen. Zo weet u zeker dat u de juiste kleur besteld. Toch liever de grote staal? Dan kunt u deze van ons lenen*.

Len

Veel personeel

De telefoon niet bij de balie zetten, ik was toevallig getuige van een telefoongesprek met een boze klant. Daar konden de overige klanten van meegenieten.

Beste Lennart,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij gaan uw tip met onze verkopers oppakken. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.
Team...
Beste Lennart,

Pronto naaldwijk

Leuke winkel

Vriendelijk en geduldig personeel.

Online staat dat mijn bestelde spullen op voorraad zijn echter blijkt dat niet zo te zijn. Ik moet een half jaar wachten op mn eet tafel en salontafel. Terwijl het in een ander filiaal wel op... Online staat dat mijn bestelde spullen op voorraad zijn echter blijkt dat niet zo te zijn. Ik moet een half jaar wachten op mn eet tafel en salontafel. Terwijl het in een ander filiaal wel op voorraad is. Dat zou dan uitgewisseld moet en worden Naalwijk betaald en ik betaal Naaldwijk.

Beste,
Bedankt voor de positieve beoordeling. Wij gaan uw tip meenemen in onze vergadering.

vroomans

Gezellig

Beste Vroomans,

Carol

Heel goed en gezellig geholpen

de tijd die er werd genomen om alles uit te leggen

geen verbeterpunten

Beste Carol,

Cabri

Mooi en leuk bedrijf

Klantvriendelijkheid super aardig personeel

Haal bij de advertenties de misleidende alles op voorraad weg
Want dat is gelogen

Beste Cabri,
Beste Cabri,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij doen ons best om alle voorraden naar juistheid te vermelden. Soms kan het snel gaan met een voorraad omdat wij deze met meerdere filialen delen. Wij zullen hier nog beter op letten.