Van Dorp

Teleurstellend

Klantvriendelijkheid kan beter. Onderling contact personeel is bedroevend
Klantvriendelijkheid kan beter. Onderling contact personeel is bedroevend
Bv wanneer een personeelslid bij klanten een ander personeelslid vraagt om advies is het antwoord: nee ik ga naar het toilet
De vestigingsmanager is kortaf naar personeelslid in bijzijn van afrekenende klant

Bedankt voor uw review!
Het is altijd fijn om feedback terug te krijgen zodat we ervan kunnen leren!
Bedankt voor uw review!
Het is altijd fijn om feedback terug te krijgen zodat we ervan kunnen leren!
Wij betreuren het dat u een slechte ervaring heeft ondervonden bij Pronto Wonen Naaldwijk.
Wij gaan hier zeker intern mee aan de slag!
Pronto Wonen Naaldwijk

Van Rodijnen

Fijne en veel keuze!

Betaalbare meubelen

Beste van Rodijnen,
Bedankt voor de mooie review. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.
Team Pronto Wonen Naaldwijk

Fred Hoek

Mooie ligging met prima parkeer mogelijkheid

Hulp bij het magazijn met het inladen. TOP

????

Beste Fred Hoek,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen bij ons in de winkel!

J.A Mellaart

Positief

Gastvrij en geen ongevraagde adviesen.

Franchisers zouden elkaar meer moeten ondersteunen on de vlag van Pronto Nederland.

Beste J.A. Mellaart
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij zullen uw tip doorgeven aan Pronto Wonen Nederland. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen bij ons in de winkel!
Met vriendelijke...
Beste J.A. Mellaart

Mjb van dijk

Mooie winkel . Waar je goed kan slagen voor je meubels

Beste MJB van Dijk,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen bij ons in de winkel.

Fam v Aalst

In eerste instantie waren we enthousiast,maar bij levering van onze tafel en stoelen pasten de stoelen niet onder de nieuwe tafel de stoelen sluiten niet aan de tafel aan en staan er een heel eind... In eerste instantie waren we enthousiast,maar bij levering van onze tafel en stoelen pasten de stoelen niet onder de nieuwe tafel de stoelen sluiten niet aan de tafel aan en staan er een heel eind van af.echt teleurstellend we hadden wel beter advies van de verkoopster verwacht !! Toen wij naderhand hier op terug kwamen werd er geen oplossing voor gezocht dus nu zitten we met een tafel en stoelen waar we niet blij mee zijn. geen mooi geheel dus!!

Beter meedenken met de klant wat betreft de aankoop van de meubels en niet alleen maar nieuwe orders maken .Ook een tip alle maten van de tafels in de winkel showen zo krijg de klant een beter beeld... Beter meedenken met de klant wat betreft de aankoop van de meubels en niet alleen maar nieuwe orders maken .Ook een tip alle maten van de tafels in de winkel showen zo krijg de klant een beter beeld welke stoelen er wel en niet onder passen .en omdat we meer als 8 maanden op onze meubels hebben moeten wachten en niet tevreden zijn met de stoelen er een kleine attentie wel op zijn plaats was geweest!! Zo voorkom je toch ontevreden klanten .

Beste Familie V Aalst,
Wat vervelend om te horen dat de stoelen niet naar verwachting onder de tafel passen.
Onze verkopers worden getraind om op dit soort dingen te letten tijdens de...
Beste Familie V Aalst,
Onze verkopers worden getraind om op dit soort dingen te letten tijdens de verkoop. Zou u het fijn vinden als de winkel contact met u opneemt?
26/11/2021
Beste v Aalst,
In de tussentijd heeft u contact met de winkel gehad. Wij hebben u twee opties aangeboden om het probleem te verhelpen. U heeft aangegeven hier het weekend over na te willen denken. Wij horen graag wat wij voor u mogen doen.

Eerlijk duurt het langst

De verkoopster! Nooit meer.

Heb ik ik niet

Niet liegen tegen de klanten bij een aankoop

Beste Ingrid,
Wat vervelend om te horen dat uw bezoek aan onze winkel niet naar
verwachting is verlopen. Kunt u misschien aangeven waar het gesprek
over ging? Misschien is er spraken...
Beste Ingrid,
Wat vervelend om te horen dat uw bezoek aan onze winkel niet naar
verwachting is verlopen. Kunt u misschien aangeven waar het gesprek
over ging? Misschien is er spraken van een miscommunicatie geweest.

Sylvia

Zeer prettig

Groot assortiment,vriendelijk personeel en perfecte service.

Niks

Beste Sylvia,
Dankjewel voor de mooie beoordeling! Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Marieke

Fijn dat ze meedenken in oplossingen en ideeen

Moest soms lang wachten voordat ik geholpen werd

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij zijn bezig om onze verkopers nog meer te verspreiden over de winkelvloer. Hierdoor hopen wij u de volgende keer sneller te kunnen helpen.
Team Naaldwijk

Kleijn

We hebben hier een prachtige kwalitatieve kast gekocht.

uitgebreid assortiment...

persoonlijk vind ik het feit dat al het personeel voor in de winkel aan een tafel zit of hangt erg onprofessioneel overkomen. Ook als een klant het personeel aanspreekt staan ze niet op. Ik werk... persoonlijk vind ik het feit dat al het personeel voor in de winkel aan een tafel zit of hangt erg onprofessioneel overkomen. Ook als een klant het personeel aanspreekt staan ze niet op. Ik werk zelf in een winkel en hoef dit echt niet te doen. Uit het zicht kan het, maar zo vol in het zicht....

Beste Kleijn,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij gaan uw tip meenemen in onze vergadering.
Team Naaldwijk