Vd ploeg

Vriendelijk ontvangst in de winkel. Informatievoorziening over levering kon beter. Er werd informatie gegeven die onjuist was over het afvoeren van onze oude bank. Gelukkig stond het duidelijk vermeld in de info brief van albert koeriers.

Vriendelijke dame in de winkel.

Er wordt aangegeven dat je een bericht ontvangt wanneer de bank binnen is in het magazijn. Ik had van de winkel gehoord dat de bank donderdag binnen zou komen, maar pas zaterdag kreeg ik bericht. Ik vond dit vrij laat. Inzicht geven in waar de bank zich exact bevindt kan helpen om ongeduldige klanten van informatie te voorzien.

Albert koeriers gaf bij aankoop van de bank aan gelijk een datum te willen vastleggen. Deze 3x moeten verzetten, omdat de bank steeds niet binnen was. Winkel gaf aan dat het niet de bedoeling is om direct een afspraak te maken. Echter bood albert dit zelf aan en voor ons als klant met een drukke agenda was dit juist prettig. Kortom ook nu was meer inzicht in de status prettig geweest. Want stel onze bank was zaterdag binnen en wij moesten toen nog een afspraak maken. Dan hadden we wellicht nog 2 weken moeten wachten voordat wij zelf of albert ruimte had.

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan uw tip meenemen in onze vergadering.
Team Naaldwijk

Score voor Pronto Wonen Naaldwijk: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja