Fam v Aalst

In eerste instantie waren we enthousiast,maar bij levering van onze tafel en stoelen pasten de stoelen niet onder de nieuwe tafel de stoelen sluiten niet aan de tafel aan en staan er een heel eind van af.echt teleurstellend we hadden wel beter advies van de verkoopster verwacht !! Toen wij naderhand hier op terug kwamen werd er geen oplossing voor gezocht dus nu zitten we met een tafel en stoelen waar we niet blij mee zijn. geen mooi geheel dus!!

Beter meedenken met de klant wat betreft de aankoop van de meubels en niet alleen maar nieuwe orders maken .Ook een tip alle maten van de tafels in de winkel showen zo krijg de klant een beter beeld welke stoelen er wel en niet onder passen .en omdat we meer als 8 maanden op onze meubels hebben moeten wachten en niet tevreden zijn met de stoelen er een kleine attentie wel op zijn plaats was geweest!! Zo voorkom je toch ontevreden klanten .

Reactie Pronto Wonen Naaldwijk:

Beste Familie V Aalst,
Wat vervelend om te horen dat de stoelen niet naar verwachting onder de tafel passen.
Onze verkopers worden getraind om op dit soort dingen te letten tijdens de verkoop. Zou u het fijn vinden als de winkel contact met u opneemt?
26/11/2021
Beste v Aalst,
In de tussentijd heeft u contact met de winkel gehad. Wij hebben u twee opties aangeboden om het probleem te verhelpen. U heeft aangegeven hier het weekend over na te willen denken. Wij horen graag wat wij voor u mogen doen.
Team Pronto wonen Naaldwijk

Score voor Pronto Wonen Naaldwijk: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee