meiresonne

Levering niet volgens mondelinge afspraak, duurde veel langer.

nog niet kunnen ontdekken.

geen loze beloftes maken over de levertijd.....
misschien kan mevr. Franse iets klantvriendelijker te werk gaan in haar communicatie.

Carolien

Tijd die ze voor je nemen

Beter communicatie over levering

Leonie

Slecht te bereiken!

Mooie meubels

Winkel is slecht bereikbaar. Je staat heel lang in de wacht voordat je iemand aan de telefoon krijgt. En vervolgens werd ik ook niet vriendelijk behandeld.. erg jammer! Ook hadden we bij het ophalen... Winkel is slecht bereikbaar. Je staat heel lang in de wacht voordat je iemand aan de telefoon krijgt. En vervolgens werd ik ook niet vriendelijk behandeld.. erg jammer! Ook hadden we bij het ophalen het verkeerde product meegekregen. Vervolgens de hele middag moeten wachten totdat er een oplossing was.

Wendy van weert

Helaas hebben wij slechte ervaring met dit bedrijf.
De bank was 3 weken te laat.
Helaas hebben wij slechte ervaring met dit bedrijf.
De bank was 3 weken te laat.
Bij aflevering word alles in plastic zo in je huiskamer gezet, wij waren niet op de hoogte dat hier apart en nog extra voor betaald moet worden, wat ik heel slecht vind voor zo'n bedrag.
Toen bij het in elkaar zetten bleek niet alles compleet, er ontbrak een poot. Waardoor we niet op de bank konden zitten.
Toen hij eenmaal in elkaar stond bleek de bank te kraken, nu 3 weken verder zijn we daar nog niet aan geholpen!?

Ronduit teleurstellend dus. Voor ons nooit geen Pronto meer!!

Verkoper was vriendelijk

Betere communicatie naar klanten toe, over evt levering.
En een apart team voor afhandeling van klachten zou fijn zijn, zorg dat iets dezelfde week nog word afgehandeld.

Tolhoek / Massop

Met de eetbank liep het niet voorspoedig. Steeds uitstel Meerdere malen. wanneer we belde werd er niet altijd vriendelijk gesproken. Laatste keer werden we tenminste wel vriendelijk behandeld.

X op dit moment heb ik geen sterke punten de laatste keer dat we er waren werden we tenminste wel geholpen

Afspraak nakomen en niet steeds antwoord geven als we weten het niet we bellen u terug en vervolgens niet terug bellen.

Buize

Goede service en prima advies

Breed assortiment j

Nvt

Simons

Vriendelijke medewerkers

Makkelijk te bereiken

Levertijden

Dimitry Janse

Levering erg slecht en geen communicatie over de late levering. Corona is hierbij geen excuus.

er was de tijd om het zelf samen te stellen

communiceren als leveringen later geleverd worden
of als ze deels later komen.
communiceren als leveringen later geleverd worden
of als ze deels later komen.
levering duurde nu regulier bij afname (12 weken, dit was al langer vanwege corona) maar zonder bericht duurde dit 8 weken langer

als wij zelf niets hadden laten weten/ gevraagd hadden dan was er niets bij ons over bekend daar de website waar de online order staat ook geen juist en bijgewerkt beeld geeft. Hier stond nog steeds de datum van september genoemd terwijl de bank bij ons uiteindelijk 8 weken later dan eerst gezegd er pas was dus pas eind oktober/begin november

Lorenzo van Staalduinen

Wijnig advies en help en niet de huiste infotmatie van te voren gehat

Een mooie winkel

Als de klant naar de hoogt maar van de armleuning vraagt in het vervold de juiste maar doorgeven

Kristalijn

Vriendelijk geholpen, jammer dat verkoopster niet het juiste artikel noteerde op bon. Door de codes die op de order stonden kon ik niet checken en was er vanuit gegaan dat het er stond zoals ik... Vriendelijk geholpen, jammer dat verkoopster niet het juiste artikel noteerde op bon. Door de codes die op de order stonden kon ik niet checken en was er vanuit gegaan dat het er stond zoals ik besteld heb( precies als showroom model in de winkel) heb paar gebeld en naar verkoopster gevraagd maar die kreeg ik niet aan de telefoon, duurde lang voor iemand terug belde ( service) en dan nog zeggen dat ik verkeerd was!!! Levertijd was ook 2 weken langer dan gepland. Heb zelf de oplossing gegeven om showroom model dan maar te ruilen tegen de verkeerde bestelling, jammer dat door al die ongemakken geen korting werd gegeven op showroom model. bezorgers waren behulpzaam.

Kwaliteit product

Zie omschrijving boven, adequaat reageren, toegeven als er een fout is gemaakt.