Ward

Fijne bank. Dramatische service.

Veel keuze in materiaal en mogelijkheden

Meer en betere communicatie richting klant. Een standaard mailtje is echt niet genoeg als het gaat om een dure bank. Daarnaast is bellen totaal nutteloos, want de wil om te helpen is er niet.

nvt

er wordt geluisterd naar je

nvt

Pronto MIddelburg

Snelle levering en goede service

snel

nee

Dumonsau

Was zeer netjes maar een beetje onpersoonlijk

Was prima

Leek net soms of de verkoper er niet helemaal bij was.

Mr. B

Noit meer Pronto Middelburg

Eerste indruk oogt mooi

Leren omgaan met klanten en de betekenis van service eenkeertje opzoeken

Roman

Zeer ontevreden

Goede verkoopster slechte le vertijd. Zou 12 weken duren en we zijn 7 maanden verder en hebben nog steeds geen stoelen

Vraag eerst na wat de levertijd is voordat je verkoopt. Dan kan je nog naar een andere winkel

Reactie Pronto Wonen Middelburg:

Geachte heer/mevrouw,
Zoals u ook per email al aangegeven vinden wij het erg vervelend dat uw bestelling een langere levertijd had dan we in eerste instantie hebben doorgegeven.
Helaas...
Geachte heer/mevrouw,
Helaas heeft ook de fabrikant zich te houden aan de restricties die door de regering zijn opgelegd, waardoor er minder mensen in de fabriek aanwezig mogen zijn, wat tot gevolg heeft dat er minder geproduceerd kan worden.
Vandaag hebben wij vernomen dat er medewerkers van de betreffende fabrikant zijn getroffen door het COVID-19.
Omdat de gezondheid van de medewerkers voor gaat heeft de directie besloten de fabriek te sluiten. Het enige wat wij in deze situatie kunnen doen is vragen om uw begrip.
Wij zullen u op de hoogte houden omtrent de uitlevering van uw bestelling.

Henning

Prima bedrijf zeer tevreden

rustige benadering van de klant, geen opdringend personeel

kan niks bedenken

Wilco

Vriendelijk en deskundig

Alles snel geregeld, vriendelijk en deskundig. Tevens een mooi assortiment

J.taylor

Levertijd te lang

Levertijd en kost levering

Theune

Slecht zodra er is afgeleverd (en niet goed) alles in de verpakking en betaald gaat de het wat klantvriendelijkheid betreft zeer slecht

Niet nakomen van afspraken. terugbellen komt niet in het woordenboek voor

Zorgen dat het geleverde wordt gecontroleerd en niet zomaar een doos doorschuiven. Afspreken na komen. Niet een telefoonnummer blokkeren als de klant voor de zoveelste keer zelf maar terug belt als... Zorgen dat het geleverde wordt gecontroleerd en niet zomaar een doos doorschuiven. Afspreken na komen. Niet een telefoonnummer blokkeren als de klant voor de zoveelste keer zelf maar terug belt als de afspraken niet wordt nagekomen. Bij landelijke klanten servicepunt zijn ze gewoon honds brutaal als men ze opbelt met een klacht.