René van der Weele

Afspraak nagekomen, duidelijke communicatie

Ik vindt toch dat je bij bestellingen mag verwachten dat er thuis geleverd wordt.

Van Leeuwen

Zeer slecht

X

Luisteren naar de klant en spullen leveren wanneer het binnen is

Schraa, J.E.L

Goede adviezen over de kwaliteit.
Duidelijke communicatie over de levertijd.

?

E.

Fijne ervaring met manager, medewerkers vond ik onbeschoft.

Prettig contact met de manager

Medewerkers kunnen beter omgaan met de gekochte spullen.

Joziasse

Prettig

Aandacht

Ik zou het niet weten

Willaert

Top, omdat we enkel konden ophalen op zondag (maar dan is magazijn gesloten) hebben ze onze bestelling klaargezet in de winkel.

Super vriendelijk, behulpzaam personeel

Kim

Prima geholpen, net meubel voor nette prijs

Vriendelijk geholpen

Frank Totté

Prima. Goede verkoopster in de winkel te Middelburg. Een stuk heeft fabrieks fout. Maar de service erna is Top tot op heden.

Niet de duurste.

Blijven als nu

R.A.Gosselaar r.a.gosselaar@zeelandnet.nl

Slecht

Geen, moest het zelf uitzoeken en 4 x vragen of iemand ons wilde helpen om tot snelle aankoop over te gaan, was allemaal tegen zere been

Voral de kortharige blonde hooghartige verkoopster zou in moeten binden en beter naar een klant moeten luisteren, en minder arrogant moeten opstellen en even wat tijd in klant steken..

Ook zou het fijn zijn dat de bank die je koopt dezelfde maten heeft als de geleverde bank, leuningen te hoog, hoek van de rugleuning veel graden anders

j

Nette service, bereikbaarheid is nog wel een ding

aandacht en meedenken

niet alleen per mail doorgeven als de bestelling binnen is, maar een app of telefoontje als er niet na 5 dagen gereageerd is door de klant. Bij mij was bijv. mijn mailadres niet goed genoteerd, en... niet alleen per mail doorgeven als de bestelling binnen is, maar een app of telefoontje als er niet na 5 dagen gereageerd is door de klant. Bij mij was bijv. mijn mailadres niet goed genoteerd, en zo kreeg ik niet te horen dat mijn bestelling al lang binnen was. dat is slordig.