Gewoon goed

Zou niet weten

J van Eijkeren

Prima. duidelijke voorlichting

een van de medewerkster van Pronto Middelburg ( Sylvia) heeft ons zeer goed geholpen door service te verlenen waardoor wij verder konden.

op drukke momenten te weinig personeel zodat je moet zoeken naar een medewerker( geen kritiek maar tip)

De medewerker aan de telefoon heeft het verkeerde huisnummer doorgegeven van het afhaalpunt. Ze was erg druk in haar spraak

Betere info van afhaalpunt

R.Wassink

Een pracht winkel, mooie keuze aan meubelen, met personeel die goed en klantvriendelijk advies kunnen geven

klantvriendelijk en deskundig personeel

gewoon doorgaan op deze manier

D. Utermark

Goede ervaring, levering op de afgesproken tijd . Vriendelijke en behulpzame medewerkers en deskundig advies.

Een ruime en uitgebreide collectie.

De meubels worden afgeleverd in een enorme hoeveelheid verpakkingsmateriaal welke best moeilijk te verwijderen is. Op zich niet erg voor jongere mensen, maar voor ouderen en lichamelijk beperkte... De meubels worden afgeleverd in een enorme hoeveelheid verpakkingsmateriaal welke best moeilijk te verwijderen is. Op zich niet erg voor jongere mensen, maar voor ouderen en lichamelijk beperkte mensen is het uitpakken bijna niet te doen. Ook montage van onderdelen zoals poten enz. is dan ook lastig. Pronto zou een service moeten hebben die, bv tegen een kleine meerprijs, dit zou moeten uitvoeren.

Cv

Snelle afwikkeling

Vonck

Mooie winkel, nemen de tijd! Fijn om hier te winkelen

Groot assortiment

Een plattegrond (wellicht heb ik hem gemist)

Gert

Heel goed

Goede service

Pronto Middelburg, klant H.G.Jonker, wat wordt bedoeld hier?

Jammer dat ze niets doen aan mijn beschadigde hocker van Rango hoekbank, zit een winkel haak in de stof bij uitpakken!

Aardige mensen in de zaak

Snellere reactie op beschadigde hocker bij aankoop.

Bosman

Mooie winkel met groot assortiment.

Alles staat mooi op elkaar afgestemd in de winkel

Bij vragen over anti kras viltjes wist de medewerker weinig te adviseren.
Bij vragen over anti kras viltjes wist de medewerker weinig te adviseren.
In de winkel staat bij de kassa een reclame kaart van Floor friendly, hierbij staat: vraag naar uw aankoop kaart en krijg 5% korting.
Medewerker wist hier niks van af en nam ook de moeite niet om dit bij collega na te vragen.
Wij vinden het jammer als je klanten laat zien dat ze korting kunnen krijgen. En uit eindelijk krijg je het toch niet:

Haal dan de reclame en de kortingsaanbieding weg bij de kassa