P.H.Reuvers

In de winkel netjes geholpen!

Vriendelijkheid en geduld.

Makkelijk in elkaar zetten zoals de beschrijving zegt is niet waar. Kilo's gewicht nodig om de stoel in elkaar te zetten. Niet 1 schroefgat was makkelijk te monteren van de rugleuningen. Zit... Makkelijk in elkaar zetten zoals de beschrijving zegt is niet waar. Kilo's gewicht nodig om de stoel in elkaar te zetten. Niet 1 schroefgat was makkelijk te monteren van de rugleuningen. Zit gedeelte wel. Moeten nu het hele service traject in omdat rug leuning helemaal niet te monteren is van 1 stoel.

Geachte meneer/mevrouw Reuvers,
Geachte meneer/mevrouw Reuvers,
Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u netjes bent geholpen in de winkel! Vervelend om te horen dat het monteren van de stoel niet fijn verliep. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt voor u en dat u snel van de stoelen kunt genieten.

Huib

Middelburg

Stijlvol ingericht en overzichtelijk

Goedemiddag meneer Eckhardt,
bedankt voor de goede feedback! We zien u graag nog eens terug in de winkel.

Rob

Mooie winkel, zeer verrassend ingedeeld met allerlei mogelijkheden om te meubileren en verder in te richten.

Vriendelijk en deskundig personeel

Goedemorgen,
bedankt voor de leuke feedback! Dit waarderen wij enorm. We zien u graag nog eens terug in de winkel.

Ellen

Super goed

Ik werd vriendelijk geholpen en dat vond ik fijn

Geen verbeterpunten

Goedemiddag,
bedankt voor de leuke feedback! Wij waarderen dit enorm. Wij zien u graag nog eens terug in de winkel.

Tillema

Prima geholpen

Goedemiddag heer/mevrouw Tillema,
bedankt voor de leuke feedback! Dat is leuk om te horen.
We zien u graag nog eens terug in de winkel.
Pronto...
Goedemiddag heer/mevrouw Tillema,
bedankt voor de leuke feedback! Dat is leuk om te horen.
We zien u graag nog eens terug in de winkel.

Pronto wonen Middelburg

Het is een leuke winkel met vriendelijke personeel, die je goed helpen en duidelijk uitleggen wat de mogelijkheden zijn.

Beste meneer van der Maas,
bedankt voor de leuke feedback! We zien u graag nog eens terug in de winkel.

Anneke Loos

Fijn geholpen om een keuze te kunnen maken.

Genoeg keus. Ruime opstelling.

Het zou handig zijn bij bestellen in Middelburg en kunnen ophalen bij dichtbijzijnde Pronto of magazijn in de buurt van eigen woonplaats.

Beste mevrouw Loos,
bedankt voor de leuke feedback! We zien u graag nog eens terug in de winkel.

A Schalkens

Aardig en professioneel personeel.

klantgericht, vriendelijk en kennis van zaken

Beste meneer Schalkens,
bedankt voor de leuke feedback! Dat is heel fijn om te horen. We zien u graag nog eens terug in de winkel.
Lydia

G. Evertse

Fijne overzichtelijke winkel met deskundige verkopers!

Prijs, kwaliteit, klantvriendelijkheid!

n.v.t.

Beste meneer/mevrouw Evertse,
Pronto Wonen...
Beste meneer/mevrouw Evertse,

Fam. Leendertse

Jammer dat stoelen zelf in elkaar moet zetten. Behandeling van de stoelen betaal je apart voor. Had Graag liever alles in 1.

Groot assortiment

Graag prijs inclusief alles. En niet dat je de stoelen zelf in elkaar moet zetten en behandeling er nog eens apart bij moet nemen.

Geachte familie Leendertse,
Geachte familie Leendertse,
Pronto Wonen is een afhaalformule. Dit betekent dat de klant de meubelen zelf kan afhalen in het magazijn en de meubelen ook zelf in elkaar dient te zetten. Op deze manier zorgen wij ervoor dat de prijs van de meubelen zo laag mogelijk blijft. Montage of bezorging is een extra service waar u als klant voor kunt kiezen en hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht.