Brian

Wij kwamen binnen om een nieuw interieur uit te zoeken voor onze nieuwe woning. waauw wat een prachtige winkel erg groot die woonboulevard en leuk ingedeeld en super aardig en behulpzaam personeel... Wij kwamen binnen om een nieuw interieur uit te zoeken voor onze nieuwe woning. waauw wat een prachtige winkel erg groot die woonboulevard en leuk ingedeeld en super aardig en behulpzaam personeel zeker bezichtigings waardig

Het personeel was zo vriendelijk, het meisje dat ons geholpen heeft was zo enthousiast

Ze hadden echt veel spul op alle tafels staan maar dat snap ik wel want ze hadden zoveel voorraad in de winkel ze moeten het ergens kwijt

Reactie Pronto Wonen Leeuwarden:

Hartelijk dank voor uw review en de geweldige score!
Graag weer tot ziens in onze winkel.
Pronto Wonen Leeuwarden

Pronto Leeuwarden

Gezellig en Prettig

Genoeg keus

Reactie Pronto Wonen Leeuwarden:

Hartelijk dank voor uw review en de geweldige score!
Graag weer tot ziens in onze winkel.
Pronto Wonen Leeuwarden

Siska

Prettig geholpen en advies gekregen.

Hallo Siska,
Wat leuk om te lezen dat u zo goed bent geholpen. Heel veel plezier van uw nieuwe meubels gewenst.

Wolters

Prima!

Goed advies. Men neemt de tijd voor de klant. Laat commentaar van andere klant links liggen en gaat rustig verder met adviseren.

Hallo Wolters,

De Jong

Goed geholpen. Fijne medewerkster.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Hallo de Jong,
Wat leuk om te lezen dat u zo goed bent geholpen. Heel veel plezier van uw nieuwe meubels gewenst!

Wiersma Jelko

Goed. Deskundig en vriendelijk geholpen.

Goedemorgen Wiersma,
Wat leuk om te lezen dat u zo goed bent geholpen.
Heel veel plezier van uw nieuwe meubel gewenst.

Kapenga wonen

Mooie ruime winkel

Kwaliteit meubels

?

Bedankt voor deze positieve review!
Hartstikke fijn dat we jullie prettig hebben kunnen helpen bij het uitzoeken van nieuwe meubels. Alvast heel veel plezier van de aankoop en tot snel in onze winkel.

Judith

Goed contact met Karin. Vakkundig en geduldig, denkt met de klant mee. Begrijpt dat een besluit tijd nodig heeft.

Anoniem ..

De oudere mevrouw die ons heeft geholpen, zijn we super tevreden over.

Tdeboer

Beste de Boer,
Bedankt voor deze leuke Review!
Heel veel plezier alvast met je nieuwe hoekbank!
Team Pronto Wonen Leeuwarden.