Service kost geld

Commercieel gezien, goed concept

Pronto, kruit en kramer, profijt meubel is 1 bedrijf. Koop je iets voor €2000 vragen ze bezorgkosten bij Pronto, kruit en kramer gratis. Zelfde bus, zelfde afstand, zelfde brandstof! Uitpakken thuis... Pronto, kruit en kramer, profijt meubel is 1 bedrijf. Koop je iets voor €2000 vragen ze bezorgkosten bij Pronto, kruit en kramer gratis. Zelfde bus, zelfde afstand, zelfde brandstof! Uitpakken thuis kost geld en inelkaar zetten, (pootjes onder de bank) kost ook geld.
Pastte niet helemaal, onderzijde bekleding los gesneden, gerepareerd en pootje zat eronder. Onder het motto: probleem opgelost. Zie je niks van.

Geachte heer/mevrouw,
bedankt voor uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen.
Geachte heer/mevrouw,
bedankt voor uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen.
Pronto Wonen is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of gratis transportbus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen/uitpakken/monteren van uw meubelen, dan betaald u hier inderdaad een vergoeding voor.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
S. Kruit

Kirsten

TV meubel Carpino en kast Carpino gekocht bij Pronto Groningen. Binnen 2 maanden laat de coating los op meerdere plekken. Klantenservice van Pronto kan alleen aanbieden om de plekken aan te stippen.... TV meubel Carpino en kast Carpino gekocht bij Pronto Groningen. Binnen 2 maanden laat de coating los op meerdere plekken. Klantenservice van Pronto kan alleen aanbieden om de plekken aan te stippen. Beschadigen vallen buiten garantie zelfs als deze aan de zijkant van de kast zitten (terwijl hier niks tegenaan heeft gestaan o.i.d.). Kortom: Klantenservice doet weinig terwijl de meubels nog maar 2 maanden oud zijn.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding en slechte klantenservice

Geachte mevrouw Pheifer,
Uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen hebben wij ontvangen. Wij hebben e.e.a. intern uitgezocht en herkennen ons niet in uw reactie.
Uit onze...
Geachte mevrouw Pheifer,
Uit onze informatie blijkt dat wij u zowel telefonisch als in onze winkel geïnformeerd hebben wat naar onze mening de mogelijke oorzaak van de beschadigingen is en dat de genoemde beschadigingen ook productgebonden en modelgebonden eigenschappen betreffen. M.a.w. deze productgebonden eigenschappen behoort bij de vintage look van deze meubelen zoals ook zichtbaar aanwezig op onze showroommodellen.
De redenen waarom de overige genoemde beschadigingen buiten de garantie vallen zijn met u besproken evenals de door ons aangeboden oplossing die wij u nogmaals per e-mail hebben toegestuurd.
Wij zijn bereid om onze aangeboden oplossing nog 14 dagen gestand te doen en zien met belangstelling uw reactie tegemoet,
Stephan Kruit

Paulusma

Wij hebben een mooie stoel gekocht bij Pronto. Wij zijn zeer goed geholpen door Mark!! Wij vonden dat er veel keus was en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De stofstalen vonden wij bijzonder... Wij hebben een mooie stoel gekocht bij Pronto. Wij zijn zeer goed geholpen door Mark!! Wij vonden dat er veel keus was en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De stofstalen vonden wij bijzonder groot en die mocht je geruime tijd meenemen. Dat hebben we bij andere meubelzaken erg gemist.

Goed geholpen en keus in stofstalen groot en ook de stofstaal is groot

E. Westerdijk

Niet serieus genomen bij het stellen van een vraag.

Assortiment

De "zingende verkoopster" in dit filiaal nam onze vraag over eventuele roestgevoeligheid van de stalen onderdelen van de "Romaro"-serie niet serieus; ze begon te lachen en vroeg hoe nat wij wel niet... De "zingende verkoopster" in dit filiaal nam onze vraag over eventuele roestgevoeligheid van de stalen onderdelen van de "Romaro"-serie niet serieus; ze begon te lachen en vroeg hoe nat wij wel niet dweilden. Erg jammer, temeer omdat we even later nogal wat roestvorming bovenaan het showmodel van de "bergkast" van "Romaro" zagen zitten. Jammer dat ik hier geen foto kan uploaden, maar ik nodig de bewuste verkoopster en haar leidinggevende uit om toch eens te gaan kijken en er eens over na te denken dat niet iedere vraag die nog nooit aan je gesteld is, zoals de verkoopster aangaf, per definitie belachelijk hoeft te zijn. Erg jammer. In het vervolg toch maar weer wat verder weg naar het filiaal in Wolvega. Daar was de ervaring echt heel veel beter.

Geachte heer Westerdijk,
Geachte heer Westerdijk,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden aan uw bezoek aan onze winkel. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan. Uw opmerkingen gaan wij verder bespreken binnen het verkoopteam om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven. Graag maken wij een afspraak met u om u een goed en passend advies te geven en u een positieve ervaring te geven. Geeft u ons een tweede kans?
J. Kloosterhuis

Redelijk

Meer klantvriendelijk zijn,

De vries

Zeer goed

Vriendelijk neemt alle tijd voor klant

Nee

heer