Kirsten

TV meubel Carpino en kast Carpino gekocht bij Pronto Groningen. Binnen 2 maanden laat de coating los op meerdere plekken. Klantenservice van Pronto kan alleen aanbieden om de plekken aan te stippen. Beschadigen vallen buiten garantie zelfs als deze aan de zijkant van de kast zitten (terwijl hier niks tegenaan heeft gestaan o.i.d.). Kortom: Klantenservice doet weinig terwijl de meubels nog maar 2 maanden oud zijn.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding en slechte klantenservice

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte mevrouw Pheifer,
Uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen hebben wij ontvangen. Wij hebben e.e.a. intern uitgezocht en herkennen ons niet in uw reactie.
Uit onze informatie blijkt dat wij u zowel telefonisch als in onze winkel geïnformeerd hebben wat naar onze mening de mogelijke oorzaak van de beschadigingen is en dat de genoemde beschadigingen ook productgebonden en modelgebonden eigenschappen betreffen. M.a.w. deze productgebonden eigenschappen behoort bij de vintage look van deze meubelen zoals ook zichtbaar aanwezig op onze showroommodellen.
De redenen waarom de overige genoemde beschadigingen buiten de garantie vallen zijn met u besproken evenals de door ons aangeboden oplossing die wij u nogmaals per e-mail hebben toegestuurd.
Wij zijn bereid om onze aangeboden oplossing nog 14 dagen gestand te doen en zien met belangstelling uw reactie tegemoet,
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
Stephan Kruit

Score voor Pronto Wonen Groningen: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Tv meubel en kast