Ronald Dietz

Sterke performance van het personeel van Pronto wonen Groningen. Kundig en tegemoetkomend.

Het sterkste punt van deze winkel was éen dame die haar werktafel aan mij verkocht voor een redelijke prijs, een deal. Ze heeft op een bijzonder sympathieke wijze mij een staaltje klantgerichtheid... Het sterkste punt van deze winkel was éen dame die haar werktafel aan mij verkocht voor een redelijke prijs, een deal. Ze heeft op een bijzonder sympathieke wijze mij een staaltje klantgerichtheid geleverd zonder één gram opdringerigheid. Absolute pluim. Helaas ben ik haar naam kwijt.

De Stoelkoper

Hier 4 eetkamer stoelen besteld, en 2 dagen later besloten om toch voor 2 andere kleuren te gaan. Dit was totaal geen probleem. Goede service vriendelijk en behulpzaam personeel/

R. Veenstra

Kwam met een cadeaubon die gedateerd was op 11-11-2017. Verlopen maar toen duidelijk werd dat het een verjaardagscadeau was en ik de bon te goed opgeborgen had werd me gezegd dat zij me dit... Kwam met een cadeaubon die gedateerd was op 11-11-2017. Verlopen maar toen duidelijk werd dat het een verjaardagscadeau was en ik de bon te goed opgeborgen had werd me gezegd dat zij me dit verjaardagscadeau alsnog graag gunden! Een superfijne, positieve reactie!

De vazen zijn met aandacht ingepakt!

Goed, snelle levering

Heel vriendelijk en goed geholpen!
Complimenten aan de dame die ons advies heeft gegeven.
Ben heel erg blij met de tafel en stoelen

De dame heeft verstand van het product.

Zeer goed ze laten je rustig kijken en komen niet meteen naar je toe

Goed advies behulpzaam en vriendelijk

Schipper

Eethoek gekocht, prima geregeld

Goede voorlichting over het blad van de eethoek

Nee

R.J.W. Dietz

Ging erheen om een eettafel van 1.40 m te vinden. Kon niet zo gauw er éen vinden tot ik een dame van Pronto sprak die werkte aan een dergelijke tafel. Met deze dame kon ik tot zaken komen, waarbij... Ging erheen om een eettafel van 1.40 m te vinden. Kon niet zo gauw er éen vinden tot ik een dame van Pronto sprak die werkte aan een dergelijke tafel. Met deze dame kon ik tot zaken komen, waarbij ik nota bene haar werktafel ontfutselde voor een redelijke prijs na wat onderhandeling. Het was een uitstekende uitwisseling van gegevens en een voortreffelijke transactie.

De dame die aan die specifieke teakhouten tafel zat. Coulant en ter zake kundig.

Alles was uitstekend

Johnny

Mooie winkel, veel keus en scherpe prijzen. Goede service en alles stond op voorraad, binnen een week geleverd.

Veel op voorraad, veel keus

Toen wij informatie wilden vragen was er alleen een stageloper op de afdeling te vinden en die was nog niet zo goed ingewerkt helaas...maar ik begrijp ook dat je op een doordeweekse dag de winkel... Toen wij informatie wilden vragen was er alleen een stageloper op de afdeling te vinden en die was nog niet zo goed ingewerkt helaas...maar ik begrijp ook dat je op een doordeweekse dag de winkel niet vol personeel heb lopen

H. Larkens

Vanaf de aanschaf tot en met de aflevering van onze bank, alles ging volgens afspraak.

Zoals gezegd: alles ging volgens de vooraf gemaakte afspraken. Dit is een allesomvattend sterk punt.

Neen.