E. Westerdijk

Niet serieus genomen bij het stellen van een vraag.

Assortiment

De "zingende verkoopster" in dit filiaal nam onze vraag over eventuele roestgevoeligheid van de stalen onderdelen van de "Romaro"-serie niet serieus; ze begon te lachen en vroeg hoe nat wij wel niet dweilden. Erg jammer, temeer omdat we even later nogal wat roestvorming bovenaan het showmodel van de "bergkast" van "Romaro" zagen zitten. Jammer dat ik hier geen foto kan uploaden, maar ik nodig de bewuste verkoopster en haar leidinggevende uit om toch eens te gaan kijken en er eens over na te denken dat niet iedere vraag die nog nooit aan je gesteld is, zoals de verkoopster aangaf, per definitie belachelijk hoeft te zijn. Erg jammer. In het vervolg toch maar weer wat verder weg naar het filiaal in Wolvega. Daar was de ervaring echt heel veel beter.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer Westerdijk,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden aan uw bezoek aan onze winkel. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan. Uw opmerkingen gaan wij verder bespreken binnen het verkoopteam om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven. Graag maken wij een afspraak met u om u een goed en passend advies te geven en u een positieve ervaring te geven. Geeft u ons een tweede kans?
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee