heer Luijckx

Prima geholpen in de winkel. afhalen pakketten ging ook goed.

prijs was een meevaller

vertel bij de aankoop wat de maten maar bovenal de gewichten zijn van de pakketten. Eén doos was niet alleen te tillen.

mevrouw

Netjes afgeleverd

Duidelijke site

heer/mevrouw. Keukentafel,salontafel,wandel,alles teak.

Zijn zeer goed geholpen,alles goed geregeld.

Goed overleg

heer/mevrouw E Aardema

Warme winkel, keurige medewerkers.

Goed advies, duidelijk.

??

Aardig telefonisch geholpen

Denken mee over bestellen van eetkamerstoelen

Jammer dat voorraad niet klopt in het systeem. Dit is fout van Pronto- Nederland

Mooie meubels maar dat zelf in elkaar zetten vind ik niet echt handig.
Verder het vervoer goed geregeld.

Goed en deskundig advies

goede spullen voor een betaalbare prijs, rustig en niet commercieel getint advies.

n.v.t.

Judith

Ik heb een bank gekocht online. Ik had de bank al in de winkel bekeken. Erg goede service en duidelijk advies gekregen.

Snelle service en bij problemen werd er snel op gereageerd en actie ondernomen

De tijd om de leenbus terug te brengen was echt krap. Voor mensen die overdag werken is het moeilijk om voor 18:00 uur de bus terug te brengen. Helemaal als er drukte op de weg is. Dit was... De tijd om de leenbus terug te brengen was echt krap. Voor mensen die overdag werken is het moeilijk om voor 18:00 uur de bus terug te brengen. Helemaal als er drukte op de weg is. Dit was behoorlijk stressend. Er zat ook geen steekkar in de bus. Dit is wel een handig om in de bus te zetten.

Fijn overleg met het personeel. Ze nemen de tijd

Geduld

Nvt

Zelf artikelen uitgezocht in de winkel. Vervolgens weinig tot geen hulp bij het specifiek uitzoeken van stoffen ed. Kon geen kopje koffie vanaf.
Klant vriendelijkheid was helaas ver te...
Klant vriendelijkheid was helaas ver te zoeken.

Niet naar deze winkel gaan met de gedachte dat de service goed zal zijn. Producten en winkel indeling zijn verder wel goed in orde.

Prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijkheid personeel
Service

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden van uw bezoek aan onze winkel. In onze winkel kunt u gratis koffie krijgen bij onze koffiebar.
Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan. Uw opmerkingen gaan wij verder bespreken binnen het verkoopteam om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN