Pronto groningen

Voldoende

Assortiment

Mag best vriendelijker. Zowel winkel als bij ontvangst.

Waardebon voor 20 euro met 3 dagen geldigheid ( vrijdag ontvangen) was opeens niet geldig ( zaterdag)

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden aan uw bezoek in onze winkel. Vanwege een miscommunicatie was inderdaad in eerste instantie de waardebon niet geaccepteerd. In een later stadium is deze alsnog verwerkt in uw order. Wij hebben uw review intern besproken in ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel en het spijt ons dat dit bij u niet goed is gegaan. Wij bieden u onze excuses aan voor de ontstane verwarring en het ongemak.
Wij hopen u met deze toelichting meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Team Pronto Wonen Groningen

Teeninga

Warm welkom, geen opdringerige verkoopmedewerkers.

Werd tijd genomen, ook al was de winkel bijna dicht.

Walter

We zijn niet geïnformeerd dat Pronto niet samenwerkt met andere vestigingen. De door ons gewenste kleur was niet op voorraad in Groningen en we moesten daardoor een andere kleur kiezen. De gewenste... We zijn niet geïnformeerd dat Pronto niet samenwerkt met andere vestigingen. De door ons gewenste kleur was niet op voorraad in Groningen en we moesten daardoor een andere kleur kiezen. De gewenste kleur bleek wel op voorraad in een andere vestiging. Daar zijn we niet op gewezen en dat vindt ik slechte klantenservice. Het geeft de indruk dat jullie ten kosten van de klant willen verkopen.

Leuke spullen van goede kwaliteit.

Niet klantgericht werken kost klanten en geeft het bedrijf een slechte naam.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Beste heer Walter,
Beste heer Walter,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Pronto Wonen is een franchise formule door heel Nederland, met ieder een eigen magazijn en eigen voorraden. Het is hierdoor helaas niet altijd mogelijk om artikelen van andere winkels naar ons toe te laten komen. Als wij een artikel niet op voorraad hebben, kunnen wij deze uiteraard voor u bestellen of kunt u deze online bij een ander filiaal bestellen die het artikel mogelijk wel op voorraad heeft. Het door u gekochte model salontafel is niet in een andere kleur verkrijgbaar, wellicht bedoeld u een ander model salontafel?
Het spijt ons dat u de indruk heeft gekregen wij wij onze mooie meubelen willen verkopen ten koste van onze gewaardeerde klanten, dat is zeer zeker niet het geval. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u in ieder geval veel woonplezier toe met uw nieuwe salontafel.
Met vriendelijke groeten,
Team Pronto Wonen Groningen

Baalman

Zeer goed

geduld en meedenkend

S huizinga

Zeer goed

Voor vervoer een aanhanger of een busje.

Zou het niet weten

tevreden klant

Geweldig

Super service

P. Emmens

Prettig en goed geholpen

Ide

Prima informatie in de winkel, uiteindelijk bestellen ging met een hobbeltje

Prima advies, goede informatie

Geen gelijke prijzen online - winkel, ter plekke geregeld. Na online bestelling, klein administratief dingetje wat goed is opgepakt.

Agema

Snel geholpen en goed advies gehad