A de Jong

Slechte service

Betere afhandeling van klachten zeker als je 2 verschillend ogende banken heb met weeffouten.

Nee

peter

Goed geholpen en erg behulpzaam

nee

Veel keus en goede adviezen

melkert

Ruime keuze en veel is op voorraad

er staan dingen in de winkel die wat schade hebben en deze zijn ook niet nieuw op voorraad . we wachten al twee maanden op een tafel.

personeel was vriendelijk.

Karen de Witt

Goede ervaring, goed geholpen

Betere handleiding bij geleverde product

Komen afspraken na.

John bosman

Vandaag 26-11-2021 denk ik zo’n beetje de slechtste ervaring met een winkel met een grote naam ooit gehad. Afgelopen dinsdag heb ik gebeld voor bankstel tellino wat te koop stond als showmodel. De... Vandaag 26-11-2021 denk ik zo’n beetje de slechtste ervaring met een winkel met een grote naam ooit gehad. Afgelopen dinsdag heb ik gebeld voor bankstel tellino wat te koop stond als showmodel. De mensen die daar over gingen die hadden training dus ik zou terug gebeld worden. De dag erna keurig netjes terug gebeld gesproken over de prijs en een afspraak gemaakt voor zaterdagochtend 10uur om de bank te komen bekijken/kopen.word ik vandaag gebeld 26-11-2021 door een hele vrolijke mevrouw die me doodleuk vertelde, u heeft morgen een afspraak voor de bank tellino waarop ik antwoord dat klopt idd. Ok helaas hebben wij de bank verkocht. Ik stond perplex daarna kwam er een hoop onzin uit die mevrouw over dat ze een show model niet reserveren bla bla bla en ga zomaar door. De eerste mevrouw die ik aan de telefoon had meldde me nog dat ze een briefje op de bank zou leggen met gereserveerd. Het gekste is nog dat ik met mevrouw 2 de afspraak heb gemaakt voor 10uur. Ronduit belachelijk zo ga je niet met mensen om. Dit verwacht je op marktplaats niet van zo’n zaak.
Mensen maak geen afspraken met dit filiaal en ga er zeker niet op wachten ondanks je drukke schema kwa werk. Ze verkopen de bank letterlijk onder je kont vandaan.

Afspraak is afspraak

J.J. Boele-den Ouden

Leuk assortiment, supervriendelijk personeel.

NVT

Erg leuke winkel

Segers

Prima ! Goed advies. Niet opdringerig.

ROEFS PHFM

Van beide recent aangeschafte Botello stoelen bleken bij montage de poten scheef te zijn gelast waardoor ze onbruikbaar zijn. De klacht is opgelost door twee nieuwe stoelen aan te bieden die echter... Van beide recent aangeschafte Botello stoelen bleken bij montage de poten scheef te zijn gelast waardoor ze onbruikbaar zijn. De klacht is opgelost door twee nieuwe stoelen aan te bieden die echter wel weer in Alphen a/d Rijn moeten worden opgehaald. Aflevering in Gouda duurt twee (2) weken.

Snellere afhandeling van een klacht.

Ben

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Super mooie winkel.

Niets

P.Boegheim

Voor de tweede maal tot volle tevredenheid een aankoop bij jullie gedaan.