Stakenburg

Super service .!!!!

Coby Reichard

Super

Stijnen

Ze hadden precies wat we wilde hebben

Het is er gewoon top geregeld

Reactie Pronto Wonen Gouda:

Bedankt voor de fijne review! Goed om te horen.
Wellicht tot ziens.
-Team Pronto Wonen Gouda

K. Teeuwen

Prima geholpen

nee

Pronk

Nee

C. Slothouber

Een van de twee aangeschafte salontafels moeten schuren en lakken vanwege de zeer slechte afwerking bij oplevering !

K. Eegdeman

Jammer dat je alleen in de winkel waar de aankoop is gedaan een klacht kan indienen om de volgende reden:
Helaas kwamen wij 13 dagen na de bestelling van onze draaifeautuils er achter dat wij toch niet de goede stofkeuze hadden gedaan.
Bij het uitzoeken van de nieuwe vloerbedekking voor de woonkamer kwamen we er niet uit wat betreft de combinatie vloerbedekking en de stof van de bestelde feautuils. De enige oplossing was een andere stof uit te te zoeken. Nu kon dit wel, maar dat werd dan 30% extra van de prijs van de stoeltjes. In ons geval € 206,40. Omdat we geen andere keus hadden, hebben we dit toch maar gedaan.
Wij vinden 30% van het aankoopbedrag belachelijk, hebben we toen ook geuit in de winkel, maar niemand kon er iets mee. Stel dat je 2 stoeltjes van € 100 koopt, dan zou dat maar € 60 kosten, terwijl het dezelfde administratieve handeling is. Nu wordt er als reden opgegeven dat dit gerekend word als waarschuwing dat de klant goed moet weten wat hij/zij besteld. Wij vinden het logisch dat er iets extra gerekend gaat worden voor een administratieve handeling, maar 30% van een aankoopbedrag vinden wij onredelijk. Overigens, als je een bestelling doet, ga je er van uit dat de juiste beslissing is genomen en lees je ook niet de kleine lettertjes over de 30% extra kosten bij wijziging van een bestelling.

Zie bovenstaand verhaal

Saskia Kwaaitaal

Heb goede ervaringen met het bedrijf de meubels staan goed

Alleen zal het fijn zijn als,ze mee helpen met de meubels in elkaar zetten dat gebeurde niet

de Jong

Nette, professionele advisering