bruijnes

Vol lof voor alle medewerkers voor Pronto Gouda. Altijd heel vriendelijk.

Gelukkig geen.

R. van der Heide

Wij zijn zeer content over de wijze waarop wij geholpen zijn bij de keuze van een fauteuil. Niets was medewerker teveel. Zeer vriendelijk en duidelijk.

Nvt

Heel vriendelijk geholpen door Ziggy

Ziggy heeft nog geen ervaring maar gaf ons toch een vertrouwd gevoel.

A. Verbij

Prettig geholpen

Als bij aankoop op stoel staat uit voorraad leverbaar maar bij aankoop blijk er opeens ca. 10 weken levering te staan, val dat toch wel tegen.?

Reactie Pronto Wonen Gouda:

Bedankt dat u de tijd vrij gemaakt heeft om een review achter te laten n.a.v. uw bezoek aan de winkel. Fijn om te zien dat u tevreden over ons bent ondanks dat de levertijd toch anders bleek te zijn... Bedankt dat u de tijd vrij gemaakt heeft om een review achter te laten n.a.v. uw bezoek aan de winkel. Fijn om te zien dat u tevreden over ons bent ondanks dat de levertijd toch anders bleek te zijn dan gedacht. We proberen de voorraad zo goed mogelijk up to date te houden, jammer genoeg in uw geval is dat niet gelukt. We begrijpen dat dat toch even tegen valt. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Gouda

G, van der Vlist

Na op internet onze keuze gedaan te hebben.
zijn we naar de winkel gegaan ,En goed geholpen door een vriendelijke verkoper.

vriendelijkheid en servies

Reactie Pronto Wonen Gouda:

Bedankt voor de positieve review! Fijn dat ik u goed kunnen helpen met de aankoop van uw bestelling. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Fabian
Pronto Wonen Gouda

Vermijn

Er was heel veel keus, maar tenslotte zijn we door Rina prima geholpen met onze keuze van Relax-fauteuils en eetkamer stoelen.

Minpunten achteraf : Levertijd waarschijnlijk pas over 2 maanden, en zelf monteren...

Filmpje hoe de fauteuils in elkaar gezet moeten worden

Beste Vermijn,
Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door Rina, zij vond het ook leuk u te adviseren in uw keuze.
Graag tot een volgende keer bij ons...
Beste Vermijn,
Graag tot een volgende keer bij ons in de winkel!
Team Pronto Wonen Gouda

R van den Berg

Goede ervaring, vandaar ook terug gekomen, aardige ,niet opdringerig.
6 jaar geleden geslaagd voor bankstel.
Nu de stoel, 1e keer 2weken geleden ook goed geholpen, nu dus rond gemaakt...
Goede ervaring, vandaar ook terug gekomen, aardige ,niet opdringerig.
6 jaar geleden geslaagd voor bankstel.
Nu de stoel, 1e keer 2weken geleden ook goed geholpen, nu dus rond gemaakt met Fabian (van den Berg)
Dan "zit" het gelijk goed.
Nu nog ff wachten tot mei.
Dus goede ervaring!

Vriendelijk

Beste mede-'van den Berger' ;),
Wat een ontzettend leuke review! Hartelijk dank voor de mooie woorden en u bent altijd welkom bij ons in de winkel!
Met hartelijke groet, Fabian

Wensveen

Super goed en gezellig

Nemen de tijd en willen je met alles helpen zodat je een hoede overwogen keuze kan maken.

Reactie Pronto Wonen Gouda:

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u uw bezoek als gezellig en prettig heeft ervaren. We vinden belangrijk dat we de tijd nemen om ieder zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Veel plezier... Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u uw bezoek als gezellig en prettig heeft ervaren. We vinden belangrijk dat we de tijd nemen om ieder zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Veel plezier met de aankoop! Groetjes, Team Pronto Wonen Gouda

Jan Kaspers

Vriendelijk en behulpzaam personeel, dat zich niet opdringt, om iets te kunnen verkopen. Men laat de klant rustig rondkijken en komt in actie als de klant vragen heeft.

Gewoon een gezellige winkel.

Reactie Pronto Wonen Gouda:

Bedankt voor de positieve review en vooral het compliment! Fijn om te lezen dat u het gevoel had dat u welkom bent in onze winkel en dat we klaar staan wanneer dat nodig is. Veel plezier gewenst met... Bedankt voor de positieve review en vooral het compliment! Fijn om te lezen dat u het gevoel had dat u welkom bent in onze winkel en dat we klaar staan wanneer dat nodig is. Veel plezier gewenst met de aankoop! Graag tot ziens ! Groetjes, Team Pronto Wonen Gouda

Wanda

Leuk geholpen door Lianne

Telefonisch moeilijk bereikbaar.

Gezellige spontane verkoopster.

Reactie Pronto Wonen Gouda:

Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling! Groeten, Lianne Pronto Wonen Gouda