M. Verbeek

Goed geholpen en mooie winkel

Sandra

Een heerlijke winkel om ideeën op te doen en vervolgens met een medewerker je eigen woonplaatje te creëren

Koster

Vriendelijk personeel. Ik vind het wel een kwalijke zaak dat ik mijn volle aanbetaling van 540 euro kwijt ben nadat ik binnen 5 dagen de bestelling heb geannuleerd.dat had ook wel wat minder mogen... Vriendelijk personeel. Ik vind het wel een kwalijke zaak dat ik mijn volle aanbetaling van 540 euro kwijt ben nadat ik binnen 5 dagen de bestelling heb geannuleerd.dat had ook wel wat minder mogen wezen na zo’n korte termijn

Geen idee

Pronto Gouda

Wij zullen nooit meer bestellen bij dit bedrijf. De winkel is prachtig en ook de meubels zijn geweldig mooi maar de problemen die wij met dit bedrijf hebben gehad zijn niet op 1 hand te tellen.... Wij zullen nooit meer bestellen bij dit bedrijf. De winkel is prachtig en ook de meubels zijn geweldig mooi maar de problemen die wij met dit bedrijf hebben gehad zijn niet op 1 hand te tellen. Vanaf vorig jaar zijn er zoveel fouten gemaakt rondom garantie, reparatie, foute levering, geen contact terug enz enz. Er zijn echt teveel fouten gemaakt en nog steeds is die ene hocker waar het om gaat nog niet geleverd. Dit speelt nu al ruim een jaar. Heb m nu afbesteld. We zijn er nu echt klaar mee!!!

Korte lijntje binnen het bedrijf houden. Communicatie!!!!

Van os

Goed advies van verkoopster

Geen verbeterpunten

Burgers

Ik heb ruim een jaar nagedacht over een bank en ben uiteindelijk heel uitgebreid geholpen in de winkel. Enige minpuntje was dat ik het eindbedrag zonder BTW te horen kreeg, dus dat was op de eind... Ik heb ruim een jaar nagedacht over een bank en ben uiteindelijk heel uitgebreid geholpen in de winkel. Enige minpuntje was dat ik het eindbedrag zonder BTW te horen kreeg, dus dat was op de eind rekening een kleine verrassing.

Bank ik keurig geleverd en is precies naar verwachting.

Het eindbedrag helder op papier.

Schoonderwoerd

Fijne zaak

Dorian

Super fijn en snel geholpen. Was leuk, omdat zelfs mijn 7jarige ratelende zoontje heel serieus genomen werd.

Nee

H Hoogendam

Perfect zeer goed advies en service.

Roëlla Benard

Goed en snel geadviseerd en prettig geholpen

Nee