Schuurman 6

Ik ben op proto wonen geattendeerd door een vriend en dat was een schit in de roos.
Ik ben in Barneveld geweest waar ik fantastisch werd ontvangen en professioneel mijn vragen werden beantwoord.

Niet opdringerig en als je vragen hebt word je vakkundig en vriendelijk geholpen.
Zo ook het mee denken met de wensen die je hebt.

Ik was uitermate tevreden en zal mensen adviseren om ook daar eens te gaan kijken.
Ik heb geen verbeterpunten.

Hanna

Fijn en kundig geholpen door goed personeel. Goede communicatie bij vragen over levering of nalevering.

Kennis van producten. Vriendelijk.

Hanno Jagtenberg

Goed, levering op tijd, helaas maar een half bankstel, maar netjes de andere helft volgende dag na gebracht.

Goede prijs kwaliteit verhouding denk ik. De bank zal het nog moeten uitwijzen, maar tot nu toe bevalt hij goed ( afgelopen week. )

Het duurde even voor we iemand hadden gevonden die ons kon helpen. Maar verder goed te woord gestaan.

Sennef

Wij hebben een goede en negatieve ervaring.
1.goede: Wij zijn in de winkel heel goed geholpen.
Wij hebben een goede en negatieve ervaring.
1.goede: Wij zijn in de winkel heel goed geholpen.
2.negatief:Het bedrijf wat de bank bracht was erg negatief.aZe wisten niet dat wij op een appartement woonden.b.Het naar binnen brengen was een ramp.Ze hebben zeker 2 uur staan hannes en.Uit eindelijk was het idee van mijn vrouw de oplossing en stond de bank in tien minuten in huis.

Verkoop prima.

Eerst eens goed nadenken hoe de bank naar naar binnen moest.

Beste Sennef,
Bedankt voor het achterlaten van de goede beoordeling. Wij zullen dit voorval met onze vervoerder bespreken om misverstanden in de toekomst te voorkomen.
Veel plezier van uw...
Beste Sennef,
Veel plezier van uw nieuwe bank!

Arjan

Tijdens het bekijken en bestellen ging alles prima en fijn.
Tijdens het bekijken en bestellen ging alles prima en fijn.
Helaas werd de levering een paar weken uitgesteld zonder ons hier vooraf over te informeren. Wij kwamen hier achter na zelf gebeld te hebben of onze bestelling al binnen was.
Toen wij gebeld werden om onze bestelling te komen ophalen bleek deze met een andere klant meegegeven te zijn.
Wel heeft men onze bestelling bij die klant opgehaald en deze toen bij ons thuisgebracht.
Helaas heeft dit allemaal wel effect op onze ervaring.

Mooie winkel met veel keuze en een goed assortiment

Informeer je klanten correct over levertijden en mocht dit veranderen, laat dit dan tijdig weten.

Beste Arjan,
Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Ondanks alles willen wij u heel veel plezier toewensen van uw draaifauteuil.

André Floor

Goede ervaring, altijd vriendelijk geholpen.

Er word tijd genomen voor duidelijk 1 op 1 advies.

Duidelijkere weergave van producten op internet bijvoorbeeld.

`Goed behandelt

Goede begeleiding en adviezen

geen zo door gaan

Koekoek internationaal

Wij hebben hier een bank voor aan de eettafel gekocht

Mooi design voor een lage prijs

Ik vraag mij af hoe duurzaam het bedrijf is en verder was het moeilijk om een verkoopmedewerker te vinden

Beste Koekoek internationaal,
Beste Koekoek internationaal,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Wat betreft het verduurzamen gebruiken wij enkel hout dat FSC is gekeurd, scheiden wij ons afval, reduceren wij ons papiergebruik en in ons magazijn maken wij enkel gebruik van zonnepanelen en gebruiken wij geen gas.
Mocht u hier meer over willen weten willen wij dit graag aan u toelichten.

Floor

Klantvriendelijk, we werden goed geholpen. Medewerker heeft verstand van zaken.

Kan ik zo niet bedenken.

Geachte heer / mevrouw Floor,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling.

Vermeer

In de zaak redelijk goed geholpen en er is geprobeerd om aan onze wensen te voldoen. Alleen ook extra waar ik niet om gevraagd had

Er werd flink hun best gedaan om de klant te helpen met hun wensen

Als er een mail komt waarin duidelijk aangegeven word dat er door jullie een fout gemaakt is het niet afdoen als jou probleem. En als je bankstel heb andere vering kan hebben is het zinloos deze te... Als er een mail komt waarin duidelijk aangegeven word dat er door jullie een fout gemaakt is het niet afdoen als jou probleem. En als je bankstel heb andere vering kan hebben is het zinloos deze te laten zien

Geachte heer / mevrouw Vermeer,
Geachte heer / mevrouw Vermeer,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Helaas kan er in de door u bestelde bank geen andere vering worden geplaatst. De door u gekozen optie met koudschuim is de beste optie bij uw bank.
Mocht ik iets voor u kunnen betekenen hoor ik het graag.