Gerco Wassink

We hebben hier prettig gewinkeld.

Mooi ingericht, veel informatie.

Duidelijkere informatie over de levertijd. Van after sales is geen sprake geweest, maar wellicht is dat ook niet op alle producten van toepassing.

Lisette van der Hart

Geven goed advies en nemen de tijd voor je.

Nemen de tijd

Mooiste zou zijn als de bank in elkaar wordt gezet door de leverancier en dat de bank behandeld afgeleverd wordt. Nu moesten wij zelf de bank behandelen. De geur was niet fijn in huis.

oud

Mooi bedrijf waar je vriendelijk wordt geholpen. Een goede keus in meubels.

weet ik zo niet.

Astrid Van de Zuidwind

Troffen in de winkel leuke verkoopster met eerlijk en goed advies

Vakkundig personeel

Wij kochten voor ruim 7000 euro aan meubels, wilde ze eerst 60 euro bezorgkosten rekenen. Is na enige discussie ingetrokken. Bij aflevering bleek dat wij zelf alles in elkaar moesten zetten. Dit zou... Wij kochten voor ruim 7000 euro aan meubels, wilde ze eerst 60 euro bezorgkosten rekenen. Is na enige discussie ingetrokken. Bij aflevering bleek dat wij zelf alles in elkaar moesten zetten. Dit zou alleen de tafelpoot onder tafel zijn, maar dit was een makkie omdat alles voorgeboord zou zijn. Dit was niet het geval. Tot laat in de avond bezig geweest om alles in elkaar te zetten. Dat zijn wij anders gewend.

Jojanneke

Prima. mooie producten tegen prima prijzen

Assortiment en prijs

Uit voorraad is niet direct uit voorraad. Wel super snel.

pater

Beetje jammer dat we zelf naar elburg moesten om het bestelde te halen omdat het bestelde niet aanwezig was op de plek waar we het op konden halen

binnen week is het er

klant inlichten als het bestelde opgehaald kan worden

René Vos

Positief, werd naar tevredenheid te woord gestaan, met goede uitleg

Communicatie met de transporteur kan beter, Mijn verzoek om het product in de woonkamer af te leveren I.v.m hernia van mijn zijde, was niet gecommuniceerd . Desondanks hebben beide transporteurs uit... Communicatie met de transporteur kan beter, Mijn verzoek om het product in de woonkamer af te leveren I.v.m hernia van mijn zijde, was niet gecommuniceerd . Desondanks hebben beide transporteurs uit goede wil het product alsnog in de woonkamer afgeleverd.

Michelle

Fantastisch

Klantvriendelijke, mooie producten

Stoelen opgehaald in Barneveld, woon zelf in Bussum. Zou fijn zijn als dit ook in bv Zeist kon

Kavita

Goede ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

Ga zo door

M