Joren

Duidelijk snel goed geholpen

Geen latere levering is onmacht

O.M. Hofman

Prima bedrijf met veel mooie producten

Correct en vakkundig personeel

Producten niet alleen afleveren maar ook in elkaar zetten en verpakkingsmaterialen meenemen.

C roest

Prima je word goed geholpen

Er zijn heel veel mogelijkheden om het naar je zin te maken

Heb ik niet

Louise termaat

Goed geholpen mooie meubels

Mooie winkel overzichtelijk

Niets alles ging naar wens

M.H.beek

Heel goed

Vriendelijk behulpzaam personeel, gezellige winkel en goede producten

Anja Romviel

Echt super..zulke vriendelijke mensen. Ik ging voor inspiratie. Zag de 4 zits alpa staan..met korting. Showmodel. Met 5 minuten was alles geregeld. En toen ik m kwam halen netjes ingepakt. Echt... Echt super..zulke vriendelijke mensen. Ik ging voor inspiratie. Zag de 4 zits alpa staan..met korting. Showmodel. Met 5 minuten was alles geregeld. En toen ik m kwam halen netjes ingepakt. Echt top.!!!!!!!!

Vriendelijkheid. Service.

....?

Henk

Hele goede en prettige ervaringen.

Vriendelijk , klantgericht, meedenkend en correct in de afspraken.

Eigenlijk helemaal niets.

Voois

We werden fijn geholpen, de verkoper weet waar hij het over heeft, erg fijn!

Goed geholpen worden door de verkoper dat vinden wij belangrijk en dat hij weet waar hij het over heeft!
Sterk punt!

André Tennekes

Een stoel besteld via internet

snelle levering

graag vermelden dat de stoelpoten onderin de stoel verstopt zitten

G. van Zoest

Een bedrijf waarin je alle ruimte hebt om zonder opdringerigheid je keuze te maken, doch als er advies gevraagd wordt is dat er vakkundig en er wordt met je meegedacht en dat resulteert in een... Een bedrijf waarin je alle ruimte hebt om zonder opdringerigheid je keuze te maken, doch als er advies gevraagd wordt is dat er vakkundig en er wordt met je meegedacht en dat resulteert in een tevreden aankoop.

Grote keuzes in mooie opstellingen welke het winkelen vriendelijk maakt. Goed, vakkundig en vriendelijk personeel. Correcte hulp bij afhalen van goederen.

Betere communicatie met All IN HOUSE service waardoor het voor klant duidelijk moet zijn waar men voor garantie moet zijn. Na 5 telefonische contacten de garantie naar volle tevredenheid opgelost.