Lisa

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Erg mooi product, zeker voor die prijs

Nvt

Linda

Veel aanbod, vriendelijk personeel, correcte levering

Aanbod, mogelijkheid tot ophalen

J,Westeneng

Uitstekend

klant vriendelijk

Annelies Schaap

veel keuze

zorg voor voldoende afstand tussen de verschillende zithoeken

R. van Veen

We troffen een bijzonder aardige en attente verkoopster

Aandacht voor ons als klant

De maatvoering van de kasten niet volgens de opdracht dressoir 445 mm diep ipv 400 mm, kast 415 mm diep ipv 400 mm diep verschil onderling 300 mm. Liever hadden we het verschil andersom gehad, maar... De maatvoering van de kasten niet volgens de opdracht dressoir 445 mm diep ipv 400 mm, kast 415 mm diep ipv 400 mm diep verschil onderling 300 mm. Liever hadden we het verschil andersom gehad, maar gelet op de levertijden hebben we het geaccepteerd

C Hazeleger

Prima. Fijn en goed advies in de winkel. En mooie producten netjes thuis bezorgd

Door drukte soms weinig tijd om te helpen.

Beste mevrouw Hazeleger,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling en het verbeterpunt.
Veel plezier van uw bestelling!

Rob Hubeek

Slecht heb een bank gekocht na 12 weken opgehaald .bij thuiskomst uitgepakt bleek hij niet in orde .meteen teruggegaan naar de winkel en gemeld maar moesten er zelf via internet een melding van... Slecht heb een bank gekocht na 12 weken opgehaald .bij thuiskomst uitgepakt bleek hij niet in orde .meteen teruggegaan naar de winkel en gemeld maar moesten er zelf via internet een melding van maken hebben dit eerste week juli gemeld komt de monteur pas 9 augustus.

Bij aankoop zijn wij goed geholpen

Hulp bij de klacht had fijn geweest

Beste Rob,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Totdat de monteur komt kunt u de bank gewoon gebruiken.
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe bank!
Met vriendelijke...
Beste Rob,
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe bank!

M. Achterberg

Bij de aankoop van onze bank werden wij heel erg goed geadviseerd

Zeer vriendelijke verkopers, geven goed advies.

Slechte communicatie door serviceafdeling. Komen afspraken (nog) niet na.

Beste mevrouw Achterberg,
Beste mevrouw Achterberg,
Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet voldoet aan de kwaliteitsstandaard. Wij wachten momenteel op het onderdeel om uw bank te herstellen en nemen daarna contact op om het bij u thuis op te lossen.
In de tussentijd kunt u de bank gewoon blijven gebruiken.
Excuses voor het ongemak.

Plate

Prima service

Goed geholpen. Levering op tijd en netjes.

Pronto Barneveld

Kwamen voor eetkamerstoelen en bestelde uiteindelijk ook 2 barstoelen een een kapstok. Week daarna konden we alles al ophalen

1 eetkamerstoel was na een week al stuk, dit gemeld bij Pronto. Week daarna stond er al een nieuwe stoel klaar. Werd zelfs in de auto gezet door een vriendelijke werknemer.

Nvt