Goudsblom

Ervaring bij de aankoop in de winkel was prima, echter de aflevering kon beter

Goed geholpen in de winkel

Bank wordt afgeleverd maar plastic, karton e.d. laten ze erom zitten. Bank wordt dus niet uitbepakt door diegene die deze komt afleveren.
Je kan de bank alleen bekijken als alles eraf is maar...
Je kan de bank alleen bekijken als alles eraf is maar dan zijn de mensen die komen leveren alweer weg. Pootjes onder de bank moet je zelf erop zetten. Plastic, karton e.d. wordt dan ook niet meegenomen. Ik ben een alleenstaande en had het wel fijn gezonden als ik iets koop en dat wordt goed en volledig geleverd. Beniewd hoe daarmee om wordt gegaan bij ouderen?

Jannie de Groot

Geweldig

Heel vriendelijke medewerkers

Nvt

Peter

Zeer tevreden

Goed advies en klantvriendelijk personeel

Marian

Zeer goed geholpen, zijn erg blij met onze meubels

w van amerongen

Prettig geholpen, brede keus, flexibel in planning, keurige levering.

R. Van den Top

Prettig geholpen

Meubels werden op tijd geleverd

Bij 1e bezoek was er bij binnenkomst niemand te bekennen. Achterin zaten medewerkers te praten en namen niet de moeite contact te zoeken. Bij 2e bezoek wel.

Bijstelling was snel binnen en men hielp me bij het inladen. Vriendelijke medewerkers bij 2e bezoek en afhalen bestelling.

Altijd iemand bij de receptie of minimaal begroeten bij binnenkomst. De binnenkomst is de 1e indruk.

Reactie Pronto Wonen Barneveld:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Fijn om te lezen dat de bestelling snel binnen was en dat u goed bent geholpen bij het afhalen van uw bestelling.
We...
Geachte heer/mevrouw,
We vinden het jammer dat er bij binnenkomt geen begroeting is geweest. We zullen deze kwestie intern bespreken, onze gasten moet zich immers welkom voelen.
Heel veel plezier met uw Parantino eetstoelen!
Jesse
Pronto Wonen Barneveld

Eo40

Goed!

Mooie nette winkel, met leuk personeel.

Geen idee.

Fam v beek

Beleefd en deskundig personeel

Niet

Pronto Barneveld

Ok

De stoel kraakt aan alle kanten
Stoel zakt niet helemaal in de poot

Reactie Pronto Wonen Barneveld:

Geachte heer / mevrouw,
Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Omdat er garantie zit op de problemen die u omschrijft wil ik u vriendelijke vragen om contact met ons op te nemen zodat wij het probleem voor u kunnen oplossen.
We horen graag van u.
Timon