van der Meulen

Prettige ontvangst en accuraat geholpen

J

Goede keuze, nette prijzen. 2 keer geweest. Eerste verkoopster deed haar uiterste best, de ander had er blijkbaar niet zoveel zin in.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van deze review en wat fijn dat u ons zou aanbevelen bij uw familie/vrienden/kennissen!
Wij zijn van mening dat u aan ieder bezoek in onze...
Geachte heer/mevrouw,
Wij zijn van mening dat u aan ieder bezoek in onze winkel een goed gevoel moet overhouden. Daarom vinden we het vervelend dat u bij de 2e verkoper het idee had dat de verkoopster er geen zin in had.
We zullen proberen onze verkopers bewuster te maken van het feit hoe ze over komen bij u als klant.
Hartelijk dank voor uw feedback!

Vredenborg

Prettige informatievoorziening en goed afgehandelde bestelling. Wij hebben alleen de afhaalbalie gezien.

Geachte heer/mevrouw Vredenborg,
Hartelijk dank voor uw review!
Ook zonder een bezoek aan de winkel horen we graag of we u goed en voldoende geholpen hebben!
Veel plezier met uw nieuwe...
Geachte heer/mevrouw Vredenborg,
Hartelijk dank voor uw review!
Veel plezier met uw nieuwe meubel(s).
Vriendelijke groet,

Peggy Verhagen

Uitstekend!

J.R van Buren

Vriendelijke behandeling en uitleg zowel van de verkopers als de mensen die de bank geleverd heeft

S Veldhuizen

Bij een showroom model de volgende keer even vermelden dat de ophaallocatie gewoon hij de showroom is. Ik stond nu bij het afhaalmagazijn. Aangezien het een bekend probleem is en het moeilijk uit... Bij een showroom model de volgende keer even vermelden dat de ophaallocatie gewoon hij de showroom is. Ik stond nu bij het afhaalmagazijn. Aangezien het een bekend probleem is en het moeilijk uit het systeem te halen is, is het ook een optie om het even mondeling te melden :) Verder prima service!

Geachte heer/mevrouw Veldhuizen,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij herkennen inderdaad dit probleem op het moment dat u als klant zelf een afhaalafspraak maakt.
Deze is nou eenmaal...
Geachte heer/mevrouw Veldhuizen,
Hartelijk dank voor uw review!
Deze is nou eenmaal gekoppeld met het afhaaldepot waar al onze bestellingen binnenkomen en waar bijvoorbeeld ook de gratis leenbus gebruikt kan worden.
Bij de verkoop uit de showroom hebben we nu andere afspraken gemaakt met al onze verkopers, zodat het voor u als klant niet meer onduidelijk is.
Met deze feedback komen we dus weer een stapje verder!
Bedankt nogmaals!
Vriendelijke groet,

Hafkamp

Snel geholpen

Zeer ontevreden klant

Heel slechte service

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te horen dat u ontevreden bent over onze service.
Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te horen dat u ontevreden bent over onze service.
We hebben in een reactie op uw bericht uitleg gegeven wat een 'mogelijke' verklaring kan zijn voor uw ontevredenheid.
Daarop hebben we geen reactie ontvangen.
We hopen desalniettemin dat u kunt genieten van uw nieuwe meubels en dat wij, uiteraard binnen onze mogelijkheden, nog een nieuwe kans krijgen om aan uw tevredenheid te voldoen.